خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج:

هنرمندان بسیجی به جایزه‌های قدرت‌های استکباری چشم داشتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۰۸

هنرمندان بسیجی از روی هوشمندی این مکتب را انتخاب کرده اند چرا که هنر در این مکتب به اوج رسیده و ماندگار می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هنرمندان بسیجی به جایزه های زراندود قدرت های استکباری که دستانشان آلوده به خون مظلومان در سراسر جهان است، هیچ چشم داشتی ندارند، بلکه به نشاندن لبخند بر لبان یتیم یا تسلی خاطر داغ یک همسر شهید امید دارند و دلخوشی آنها این است که جایزه خود را از دست مادر شهیدی بگیرند؛ این هنرمندان افتخار بسیج هستند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد گفت: ولادت پیامبر اسلام(ص) منشاء تحولات بزرگ در جهان شده و ایشان سرنوشت بشریت را به سعادت، کرامت و فضیلت سوق داد.

سردار نقدی ضمن برشمردن ویژگی های اعراب جاهلیت تصریح کرد: آثار حضور پیامبر(ص) درآن جامعه طی چند دهه تمام دنیای متمدن آن روز را تحت تاثیر قرار داد تا آنجا که همه خواستار رهبری اسلام شدند.

وی با بیان اینکه همه وجود پیامبر و تمام زندگی او سراسر الهی بود اظهار داشت: هیچ اعتقاد و باوری مانند اسلام نتوانسته انسان ها را از عمق ذلت و پوچی به اوج کرامت برساند و هنرمندان که هنر را حرکتی برای دوام و ماندگاری یک اندیشه می دانند، مکتبی کاملتر و ماندگارتر از اسلام پیدا نخواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین جنگ قدرت های شیطانی با اسلام در طول بیش از ۱۴۰۰ سال گذشته را یادآور شده و افزود: اگر هنر، بیان عواطف است پس چه احساسی عمیق تر از اسلام که اهل بیت علیهم السلام را به جهانیان در طول تاریخ معرفی می کند.

وی مکتب اسلام را مکتب مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و دستگیری از مظلومان خوانده و ادامه داد: هنرمندان بسیجی از روی هوشمندی این مکتب را انتخاب کرده اند چرا که هنر در این مکتب به اوج رسیده و ماندگار می شود.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: هنرمندان بسیجی به جایزه های زراندود قدرت های استکباری که دستانشان آلوده به خون مظلومان در سراسر جهان است، هیچ چشم داشتی ندارند، بلکه به نشاندن لبخند بر لبان یتیم یا تسلی خاطر داغ همسر شهید امید دارند و دلخوشی آنها این است که جایزه خود را از دست مادر شهیدی بگیرند؛ این هنرمندان افتخار بسیج هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بر اجرای سراسری تئاتر بسیج در طول سال تاکید نموده و بیان کرد: این هنر باید جزیی از زندگی مردم شود همان طور که به همت هنرمندان بسیجی بازسازی واقعه غدیر و برنامه های ویژه در راهیان نور برای انتقال پیام دفاع مقدس به نسل امروز صورت می گیرد.

وی در پایان جذب و تاثیر تئاترهای مبتکرانه بسیج بر مخاطبان بسیار را یادآور شده و افزود: تئاترهای مسجدی و مدرسه ای زمینه ساز ترویج ارزش ها و تربیت هنرمندان ارزشی خواهد شد تا هنر همیشه یاور مظلومان و مستضعفان و در مقابل ظالمان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز