خبرگزاری کار ایران

باهنر در جمع خبرنگاران: / تکرار /

کنار آمدن با پایداری‌ها غیر‌ممکن نیست / در حال صحبت هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۵۵

گه‌گاه مسائلی حاشیه‌ساز می‌شود و ما را از اصول فاصله می‌دهد و حتی می‌تواند به کسانی که در پی اختلاف‌افکنی هستند بهانه دهد که باید دقت کنیم این مطالب را کمتر در صحبت‌هایمان بیاوریم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کنار آمدن با اعضای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس غیر‌ممکن نیست و ما هم‌اکنون در حال صحبت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر در حاشیه پنجمین همایش وحدت اصولگرایان که صبح امروز در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران در خصوص بیانات دیروز مقام معظم رهبری گفت: همه ما نیازمند تذکرات و راهنمایی‌های حضرت آقا هستیم.

وی با بیان اینکه امروز کشور به وحدت و همدلی نیاز دارد، اظهار داشت: ما به کمک یکدیگر برای عبور از مشکلات نیازمندیم یک مقدار فرافکنی در صحبت‌های مسئولان نظام پیدا می‌شود که این فرافکنی‌ها درشان مقامات جمهوری اسلامی ایران نیست و باید دست به دست هم بدهیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گه‌گاه مسائلی حاشیه‌ساز می‌شود و ما را از اصول فاصله می‌دهد و حتی می‌تواند به کسانی که در پی اختلاف‌افکنی هستند بهانه دهد که باید دقت کنیم این مطالب را کمتر در صحبت‌هایمان بیاوریم.

باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه ارزیابی شما از پیشنهاد رئیس جمهور برای برگزاری رفراندوم چیست، یادآور شد: شما باید این سوال را از آقای روحانی بپرسید.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره چرایی عدم حضور اعضای جبهه پایداری در این همایش ابراز داشت: این را هم باید از خود اعضای جبهه پایداری بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس با اعضای جبهه پایداری کنار می‌آیید، تصریح کرد: بله این مسئله غیر‌ممکن نیست و ما هم‌اکنون در حال صحبت هستیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید آیا قرار است مصباح یزدی محوریت اصولگرایان را برعهده بگیرد گفت: سلام مرا به ایشان برسانید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز