خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری در سالگرد پیروزی عملیات کربلای ۵:

عده‌ای در تور تبلیغات رسانه‌های استکباری گرفتار شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۹۱

در دوران دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند آمریکا و اذنابش را می‌توان دچار شکست و هزیمت نمود و این خود یکی از درس‌ها و عبرت‌های تاریخ ساز این دوره پرشکوه بشمار می‌آید.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افول مولفه‌های قدرت سلطه و استکبار به رهبری ایالات متحده در برابر جبهه مقاومت جهانی تاکید کرد: آمریکا به زانو در خواهد آمد.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری که بمناسبت گرامیداشت سالگرد ایام پیروزی عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ سخن می‌گفت، اظهار داشت: در جریان جنگ تحمیلی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس رزمندگان اسلام، کشورمان با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شد و لیکن نتیجه نهایی و برآیند این دوره از آنچنان برکات عظیمی برخوردار است که تا هم اکنون جامعه ما و جهان مستضعفان از آن بهره می‌گیرند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند آمریکا و اذنابش را می‌توان دچار شکست و هزیمت نمود و این خود یکی از درس‌ها و عبرت‌های تاریخ ساز این دوره پرشکوه بشمار می‌آید.

جزایری با بیان اینکه «جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت به لحاظ توان و عناصر قدرت قوی‌تر شده‌اند و در قبال همه شاخصه‌ها و مؤلفه‌های قدرت، جبهه خصم به رهبری آمریکا، با افول روبرو شده است» خاطرنشان کرد: البته یک واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد و آن قدرت رسانه‌ای و پروپاگاندای غرب است که تلاش می‌کند همچنان قدرت خود را به رخ دیگران بکشد و به این وسیله از طریق تاکتیک مرعوب‌سازی، سیاست‌ها و برنامه‌های نامشروع خود را پیش ببرد و متأسفانه در کشور ما هم عده‌ای در تله تبلیغات دروغین رسانه‌ای صهیونیستی و غربی گرفتار شده‌اند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به رویکردهای موجود درقبال رابطه با آمریکا بیان داشت: در مورد روابط با آمریکا با دو گروه افراد مواجه هستیم، عده‌ای که در تور تبلیغات و عملیات روانی رسانه‌های استکباری گرفتار شده‌اند و عده‌ای دیگر که آدرس آن‌ها را باید از طریق سرویس‌های بیگانه جستجو کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: ملت ایران هرگز زخم‌های وارده ناشی از جنایات امثال انگلیس و آمریکا و هم پیمانانشان، بر پیکر خود را فراموش نمی‌کند و به درستی می‌داند تا حاکمیت زر و زور و تزویر، ناشی از تفکرات و اندیشه‌هایی که زیرساخت‌ها و مبانی حکومت را در این کشور‌ها شکل داده، تغییر نکند، هرگونه اعتماد به این دولت‌ها، ورود در ورطه استحاله و نابودی است.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه «در جهان امروز سیستم‌های ابرسرمایه‌داری و صهیونیزم بین‌الملل همه تلاش خود را معطوف بلعیدن کشور‌ها می‌کنند»، گفت: در چنین شرایطی کشورهای آزاده هر لحظه باید بر قدرت و توان خود در همه عرصه‌های قدرت بیفزایند و تجربه موفق انقلاب اسلامی بدرستی حاکی از آن است که رژیم‌های سلطه گر و آمریکا در برابر این اراده پابرجا، به زانو درخواهند آمد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به ویژگی‌های استکباری آمریکا، با این کشور رابطه برقرار نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز