خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور خبرداد:

برکناری برخی از مدیران در رابطه با تخلفات شرکت " پدیده "

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۸۹

در این پرونده چهار وزارتخانه شاکی هستند که یکی از آنها وزارت جهاد و کشاورزی است. این وزارتخانه مدعی است که این اراضی نباید تصرف می‌شد و یا برخی از این اراضی تغییر کاربری داده شده است.

دادستان کل کشور به تشریح آخرین وضعیت پرونده تخلفات شرکت " پدیده " پرداخت و گفت: مدیرانی که در برابر تخلفات اغماض و به وظایف قانونی خود عمل نکرده‌اند٬‌برکنار و به تخلفات آنها نیز رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تخلفات شرکت " پدیده " گفت: در رابطه با این پرونده سوالات جدی وجود دارد که برای بررسی آن پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل و در حال رسیدگی است.

دادستان کل کشور با تاکید براینکه شرکت های سهامی خاص حق ندارند همانند شرکت‌های سهامی عام عمل کنند٬‌ ادامه داد: ‌ هر کدام در قانون تجارت قوانین مرتبط با خود را دارند و طبیعتا فروش سهام باید با پشتوانه صورت گیرد نه اینکه در بازار دلالی بخواهد افزایش پیدا کند.

وی با ساختمان‌سازی های صورت گرفته توسط شرکت " پدیده " اشاره کرد و گفت: ‌ در این راستا چهار وزارتخانه شاکی هستند که یکی از آنها وزارت جهاد کشاورزی است. این وزارتخانه مدعی است که این اراضی نباید تصرف می‌شد و یا در برخی از این اراضی تغییر کاربری داده شده است.

رییسی افزود: نظر ما این است که وزارت جهاد کشاورزی حتما آن میزان از اراضی که به صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده شده است را مشخص و عملیات ساختمان‌سازی متوقف شود.

دادستان کل کشور به تخلفات برخی از مدیران در رابطه با این پرونده اشاره کرد و گفت: ‌ در آن حوزه‌هایی که این شرکت فعال بوده است گزارش شده که برخی از مدیران علیرغم اینکه تخلفات مقابل دیدگان آنها انجام شده است اغماض و وظایف قانونی خود را انجام نداده‌اند که حتما باید برکنار و ضمن رسیدگی به تخلفاتشان با آنها برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز