خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

ملت نشان دادند، فریب بیگانگان را نمی‌خورند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۹۵

امروز ایران اسلامی از همیشه قدرتمندتر است و در صحنه های بین المللی نقش آفرینی می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی فصل برده داری مستکبران تمام شده است گفت: امروز ایران اسلامی از همیشه قدرتمندتر است و در صحنه های بین المللی نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدارحسین سلامی در اجتماع بزرگ طلایه داران بصیرت که به مناسبت هشتم دی در شهر رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه در جهان، موازنه قدرت در حال تغییر به نفع مسلمانان است خاطرنشان کرد: امروز به برکت مجاهدت های ملت، دشمنان بزرگ ایران را در اقصی نقاط دنیا متوقف کرده ایم و اجازه نمی دهیم مستکبران بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ایران اسلامی با نقش آفرینی فعال در عرصه های بین المللی، راهبردها و سیاست های دشمنان را ناکام کرده و راه های غبله آنان بر مسلمانان را بسته است. تجلی قدرت جهان اسلام که در راهپیمایی میلیونی در اربعین حسینی جلوه گر شد، نمونه ای از نفوذ انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه سخنانش با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ کانون برخورد و تلاقی دو جریان خارجی دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای و حامیان داخلی سیاست های آنها بود که شکستن این نظام مقدس را در سرداشتند. دشمنان انقلاب اسلامی در پی شکستن نظام مقدس ما بودند و در انتظار یک فرصت تاریخی بودند تا بتوانند سناریوی خود را در مقابل ملت ایران به اجرا بگذارند حال اینکه آنها همواره در مقابل شعور، آزادی و اعتماد مردم به رهبرشان شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه دو خط ویرانگر خارجی و فتنه گران داخلی با هم متحد شدند تا شعله های یک آتش عظیم را در کشور برپا کنند، خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ با هوشیاری، درایت، زیرکی و شجاعت و ظرفیت عظیم ولایت فقیه و آگاهی، تیزهوشی، ژرف نگری و ایمان و اعتماد مردم به نظام اسلامی خنثی شد.

سردار سلامی با یادآوری اینکه دشمنان می خواستند دستاوردهای سه دهه جانفشانی ملت ایران را بگیرند و استقلال و عزت بین المللی نظام را نابود کنند، گفت: ملت ایران در راهپیمایی روزهای هشتم و نهم دی و با عشق به جهاد و دفاع از اسلام و انقلاب، در یک حرکت عظیم، این فتنه را دفن کردند و نشاط را به جامعه بازگرداندند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ملت ایران با این راهپیمایی، به افکار عمومی جهان نشان دادند که ساده لوح نیستند و فریب بیگانگان را نمی خورند و گوش به دشمنان نمی سپارند.

سردار سلامی دیگر ابعاد این راهپیمایی مردم را پاسداری آنان از استقلال، آزادی، شکوه و دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی، خون شهیدان و راه امام راحل عنوان کرد.

وی خاطرنشان ساخت: فتنه گران که از این نظام آبرو گرفته و اعتبار یافته بودند، همانند برخی از رهبران رنگ عوض کرده صدر اسلام، ناگهان به خطرناک ترین عناصر برای موجودیت انقلاب اسلامی تبدیل شدند و این رافت، گذشت و شرح صدر و ظرفیت عظیم روحی رهبر معظم انقلاب بود که به آنان فرصت ادامه حیات دوباره داد.

سلامی در ادمه با بیان اینکه امروز کسانی که رهبران آن فتنه خطرناک بودند در وجدان عمومی ملت محاکمه شده و این ملت هرگز عفوی برای آنان قائل نیستند اظهار کرد: ۹دی، روز بزرگی ملت ایران است و روز الهی و ایام الله محسوب می شود که در تاریخ، جاودانه می ماند و در بستر زمان حرکت کرده و تفکر و اندیشه نسل های بعد را می سازد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان افزود: اهداف انقلاب اسلامی را نمی توان قربانی منافع شخصی و دنیاطلبی کند و کسانی که برای قدرت یابی سیاسی خویش، ثمرات مجاهدت های سه دهه یک ملت را به آتش می کشند، خائنان به این ملت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز