خبرگزاری کار ایران

امیرحسین جهانشاهی مطرح کرد:

سازمان موج سبز و تلویزیون رها منحل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۴۸

جهانشاهی که مواضعی علنی در جهت براندازی جمهوری اسلامی اتخاذ کرده بود و با تشکیل سازمان موج سبز و تلویزیون رها مخالفتش را نسبت به سیاست‌های نظام نشان می‌داد٬ خبر از انحلال موج سبز و تلویزیون رها داد.

امیر حسین جهانشاهی با خبر انحلال سازمان موج سبز و تلویزیون رها٬ عنوان کرد: خود را ملزم به تابعیت از قوانین جمهوری اسلامی می داند.

به گزارش ایلنا، وی اذعان داشت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی در تعامل سازنده در عرصه های داخلی و بین‌المللی موجب گردیده برخی افراد که روزگاری در جهت تقابل با جمهوری اسلامی قدم بر می داشتند با اذعان به اشتباه خود بار دیگر دست دوستی خود را به سوی ملت ایران دراز کنند.

امیرحسین جهانشاهی، ایرانی ثروتمندی که در سال‌های پس از ۸۸ نامش به عنوان یکی از تلاش‌کنندگان براندازی نظام مطرح بود، چندی پیش در یک کنفرانس خبری گفت: تعقیب هر برنامه سیاسی به منظور براندازی جمهوری اسلامی کمتر از خیانت نیست.

وی با دفاع از رویکرد یک سال گذشته‌ نظام در عرصه‌ داخلی و مذاکرات بین‌المللی گفته است: برداشتن تحریم‌های اقتصادی در پی ۳۵ سال رفتار تحقیرآمیز از سوی غرب و برخی کشورهای همسایه، فصل جدیدی را در تاریخ ملت ما باز خواهد کرد.

جهانشاهی که چند سال پیش مواضعی علنی در جهت براندازی جمهوری اسلامی اتخاذ کرده بود، با تشکیل سازمان موج سبز و تلوزیون رها مخالفت خود را نسبت به سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی نشان می‌داد در تازه‌ترین اقدام خود در بیانیه‌ای خبر از انحلال این سازمان و شبکه یاد شده داد.

وی با بیان ادعای بازگشت به ایران گفت: اینجانب تصمیمم برای التزام به فعالیت در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی، توقف فعالیت این رسانه را در آخر سال جاری میلادی اعلام میکنم و امیدوارم این اقدام، پایانی برای شروع دوباره باشد.

وی تاکید کرد: برای تامین رفاه مردم در ایرانی آباد و قدرتمند امروز با در نظر گرفتن تجربیات هولناک اخیر در منطقه، آنچه در مقابل قرار دارد، فعالیت های کسانی است که در خارج از کشور تحت لوای تغییر حکومت می توانند با تغافل نسبت به واقعیت هاى موجود، مملکت را نهایتا بسوی هرج و مرج و تجزیه بکشانند و چنانکه در کنفرانس خبرى هم گفتم این کمتر از خیانت نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز