خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام تقوی در گفت‌وگو با ایلنا:

از تاسیس حزب توسط لاریجانی اطلاعی ندارم / قصد ندارم در این باره اظهارنظری بکنم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۳۲

از آنجایی که درصدد ایجاد همگرایی و وحدت در میان اصولگرایان هستم، قصد ندارم تا در این باره اظهارنظری بکنم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران از تشکیل حزب رهروان اعلام بی‌طلاعی کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که چهارمین همایش اصولگرایان چه زمانی برگزار می‌شود؟ گفت: تا قبل از پایان سال قصد داریم چهارمین همایش اصولگرایان را در ابعاد وسیع‌تری نسبت به گذشته برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که سخنران این همایش چه کسی است؟ اظهار داشت: هنوز سخنران این همایش مشخص نشده اما قصد داریم یکی از چهره‌های موثر اصولگرایی را برای سخنرانی در آن دعوت کنیم.

این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران در خصوص آخرین وضعیت برگزاری همایش‌های استانی اصولگرایان تصریح کرد: همایش‌های همگرایی اصولگرایان در استان‌ها در حال برگزاری است و تاکنون در حدود ۱۷،۱۸ همایش در استان‌ها برگزار شده است که آخرین آن در روز چهارشنبه هفته پیش در استان گیلان بود.

تقوی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حزب در حال تاسیس رهروان از سوی رئیس مجلس چیست؟ خاطرنشان کرد: من از تاسیس حزب توسط آقای لاریجانی خبر و اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این باره با شما مشورت نشده است؟ بیان کرد: از آنجایی که درصدد ایجاد همگرایی و وحدت در میان اصولگرایان هستم، قصد ندارم تا در این باره اظهارنظری بکنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز