خبرگزاری کار ایران

چهارمین شماره مجله «سخن ما» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۸۱

پرونده اصلی این شماره ماهنامه سخن ما با نام «آب شدن یخ‌ها؟» به بررسی تحولات در رابطه ایران و آمریکا با یادداشت‌ها و گفتارهایی از ابراهیم یزدی، آیت‌الله محمد موسوی خوئینی ها، حسین واله، نوید حسیبی، سرگه بارسقیان و کاظم جلالی می‌پردازد.

چهارمین شماره مجله «سخن ما» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرونده اصلی این شماره ماهنامه سخن ما با نام «آب شدن یخ‌ها؟» به بررسی تحولات در رابطه ایران و آمریکا
با یادداشت‌ها و گفتارهایی از ابراهیم یزدی، آیت‌الله محمد موسوی خوئینی ها، حسین واله، نوید حسیبی، سرگه بارسقیان و کاظم جلالی می‌پردازد.

همچنین در میزگردی با حضور فرانسیس فوکویاما و سه استاد علوم سیاسی آمریکا به بازخوانی پارادایم گذار به دموکراسی پرداخته شده و سعید حجاریان در مقاله با نام «وزارت ۳۰ ساله» درباره تشکیل وزارت اطلاعات سخن گفته است.

«خمیر شدن داده‌ها» پرونده ای درباره سرنوشت تحقیقات اجتماعی در ایران است که احمد مسجدجامعی، محسن گودرزی، محمد فاضلی، سیدحسین سراج‌زاده و… در این باره سخن گفته‌اند.

«آنچه خدا گفت؛ آنچه خلق کرد» میزگردی با حضور محسن آرمین و حمیدرضا جلایی پور درباره امر به معروف و نهی از منکر است و گفت‌وگویی با مصطفی معین به بهانه کتاب روایت شفاهی آموزش عالی ایران با عنوان «دانشگاه قبل و بعد از انقلاب یتیم بود» منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز