خبرگزاری کار ایران

دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران:

C۴I مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۶۱

در این همایش که با حضور وزیر دفاع و معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور و بزرگان حوزه دفاع و امنیت کشور برگزار خواهد شد، جدیدترین دستاوردهای علمی - پژوهشی ارائه می شود.

دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران اظهار داشت: C۴I با رعایت قواعد خاص مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد.

به گزارش ایلنا، دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران در نشست خبری که به همین مناسبت در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: " C۴I " با رعایت قواعد خاص مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد.

دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران افزود: در این همایش که با حضور وزیر دفاع و معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور و بزرگان حوزه دفاع و امنیت کشور برگزار خواهد شد، جدیدترین دستاوردهای علمی - پژوهشی ارائه می شود.

سرهنگ نجاتی ایجاد فضای تعامل و تبادل، شناسایی نیازها و چالش‌ها و شناسایی خبرگان و نخبگان را از اهداف این کنفرانس دانست و گفت: مراسم افتتاحیه این کنفرانس روز سه شنبه ۲۵ آذر برگزار خواهد شد و مجموعه نیروهای مسلح، سازمان پدافند غیرعامل و بسیاری از ارگان‌های نظامی در این همایش همکاری و شرکت خواهند داشت.

وی شعار این همایش را " فرماندهی و کنترل؛ راهبرد اقتدار ملی " عنوان و تصریح کرد: " C۴I " به دنبال کاهش خسارات در ساعات اولیه بحران است که با رعایت قواعد خاص خود، جلوی پیشروی‌های دشمن را گرفته و در حوزه آفندی با استفاده از سامانه فرماندهی و کنترل، پاسخی مناسب و مقتدرانه به تهدید می‌دهد.

او مبانی پایه و بنیادی فرماندهی و کنترل، توسعه زیرساخت‌های فرماندهی و کنترل، توسعه علوم و فناوری در عرصه فرماندهی و کنترل، و کارکرد فرماندهی و کنترل در اقتدار ملی را از جمله محورهای همایش " C۴I " برشمرد.

دبیر هشتمین همایش " C۴I " در ادامه گفت: فرماندهی و کنترل، تنها مختص به مسائل نظامی نیست. در واقع فرماندهی یک نوع مدیریت ویژه در گستره وسیع با قدرت خطرپذیری است که دو عامل بحران و تصمیم‌سازی سریع در آن اهمیت ویژه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز