خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبرداد؛

در حوزه دریا توانمندی‌هایمان قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۱۳

شانزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی کشورشامگاه سه شنبه با حضور وزیر صنت، معدن و تجارت، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه و مدیرعامل بنادر ودریانوردی در محل دایمی نمایشگاههای هرمزگان دربندرعباس افتتاح شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه آنچه امروز در حوزه دریا داریم توانمندی‌های قابل قبولی است، گفت: از تحقیقات محققان در حوزه دریا حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دریایی کشور در بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: امکانات ارائه شده در این نمایشگاه نشان می‌دهد که در زمینه دریا٬ شرایط قابل قبولی داریم.

وی افزود: توانمندی ایران در عرصه دریا، خوب است ولی باید هر روز در این حوزه شاهد پیشرفت باشیم.

سیاری با بیان اینکه توانمندی‌هایی که امروز در حوزه دریا داریم قابل قبول است، اظهار داشت: شرکت‌ها و تحقیقات محققان در حوزه صنایع دریایی مورد حمایت و کمک قرار می‌گیرند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی کشور شامگاه سه شنبه با حضور وزیر صنت، معدن و تجارت، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه و مدیرعامل بنادر ودریانوردی در محل دایمی نمایشگاههای هرمزگان دربندرعباس افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز