خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام موسوی‌لاری در جمع خبرنگاران؛

اصلاح‌طلبان با وحدت بیشتر در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند / عارف مورد حمایت همه اصلاح‌طلبان است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۹۸

اصلاح ‌طلبان قرص و محکم در انتخابات آینده شرکت می‌کنند و فعالیت خواهند کرد و با انسجام و وحدت بیشتر نسبت به گذشته در انتخابات حضور دارند.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: اصلاح‌طلبان قرص و محکم در انتخابات آینده مجلس شرکت می‌کنند و با انتظام و وحدت بیشتر نسبت به گذشته در انتخابات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالواحد موسوی‌لاری در حاشیه ششمین کنگره حزب اسلامی کار در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجمع روحانیون در انتخابات آتی مجلس شرکت می‌کند؟ گفت: حتما مجمع روحانیون در انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ مبنی بر اینکه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس چگونه است؟ اظهار داشت: اصلاح ‌طلبان قرص و محکم در انتخابات آینده شرکت می‌کنند و فعالیت خواهند کرد و با انسجام و وحدت بیشتر نسبت به گذشته در انتخابات حضور دارند.

وزیر کشور دولت اصلاحات ادامه داد: البته طرح این مسائل خیلی زود است و یک سال تا انتخابات مجلس باقی است.

موسوی‌لاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی‌تان از حضور محمدرضا عارف در انتخابات مجلس چیست؟ تصریح کرد: آقای عارف یکی از نیروهای خوب و خوش‌سابقه جریان اصلاحات است.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز با تاکید بر اینکه محمدرضا عارف بخشی از جریان اصلاحات است خاطر نشان کرد: اگر ایشان در انتخابات شرکت کنند٬ حتما مورد حمایت تمامی اصلاح طلبان قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز