خبرگزاری کار ایران

صفار هرندی در مراسم پاسداشت شهدای نیروی دریایی سپاه؛

داعش٬ برای چنگ‌اندازی به اسلام تولید و حمایت شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۷۱

دشمنان به خوبی به این درک و باور رسیده اند که ماهیت اسلام انقلابی با هر ظلم و زیاده خواهی مخالف است و از این رو منافع جبهه مستکبری که منفعت خود را در تعدی و سلطه گری و زیاده خواهی جستجو می کند، این انقلاب را دقیقا در مقابل خود می بیند.

مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اسلام انقلابی نسخه نجات بشریت است و دشمنان با راه اندازی جریان‌های تکفیری و داعشی نخواهند توانست مانع از درک این حقیقت شوند.

به گزارش ایلنا؛ محمد حسین صفار هرندی در اجتماع شرکت کنندگان مراسم پاسداشت شهدای نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس با اشاره به رسالت و پیام انقلاب اسلامی، تأکید کرد: اسلام انقلابی نسخه نجات بشریت است و دشمنان با راه اندازی جریان‌های تکفیری و داعشی نخواهند توانست مانع از درک این حقیقت شوند.

وی افزود: امروز همه ایدئولوژی‌های مادیگرایانه یکی پس از دیگری با ناکامی و بن بست مواجهه می‌شوند و بشریت اگر بخواهد از منجلاب گرفتاری‌ها نجات یابد، چاره‌ای جز رویکرد به جانب اسلام انقلابی نخواهد داشت.

صفار هرندی افزود: دشمنان به خوبی به این درک و باور رسیده‌اند که ماهیت اسلام انقلابی با هر ظلم و زیاده‌خواهی مخالف است و از این رو منافع جبهه مستکبری که منفعت خود را در تعدی و سلطه‌گری و زیاده‌خواهی جستجو می‌کند، این انقلاب را دقیقا در مقابل خود می‌بیند.

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: اسلام انقلابی دین رأفت و رحمت و هدایت و ضامن نجات بشریت است و دشمن تصور می‌کند با واسطه چنگال خونین گروه‌هایی همچون داعش می‌تواند خدشه‌ای بر چهره چنین آیینی بیاندازد.

وی افزود: دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده است که گروه‌هایی همچون داعش را برای چنگ اندازی به ساحت اسلام تولید و حمایت می‌کند؛ گروه‌هایی که به نام اسلام شکل و سازمان داده شده‌اند و به همین نام، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

صفاری هرندی در ادامه گفت: برای جبهه استکبار هر گروه و حاکم و زمامدار دست نشانده تا زمانی تاریخ مصرف دارد که منافع آنان را تأمین نماید و همین گروه‌ها و حاکمان دست نشانده اگر روزی به هر دلیل منفعت قابل توجهی برای آنان کسب نکنند، مورد خشم همین جبهه استکباری واقع خواهند شد که مسبب پیدایش چنین گروه‌ها و حکامی بوده‌اند.

وی افزود: اسلام انقلابی از آن منظر عزت و عظمتی دست نایافتنی دارد که آیین نامه و دستورالعمل نجات و رستگاری بشریت است و هر تلاشی در تقابل با این آیین، تیشه به ریشه رستگاری و سعادت بشریت است.

محمدحسین صفار هرندی در ادامه به ایام گرامیداشت نقش و جایگاه بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروزه نه تنها در تمامی عرصه‌های داخلی نقش مهمی را ایفا می‌کند بلکه دامنه برکات آن ابعاد فراملی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به خود گرفته است.

وی افزود: تحقق همه ظرفیت‌های بسیج، توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز