خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش؛

بسیج رسالت ترسمی امام(ره) را به شایستگی انجام می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۱۹

بسیج یک فکر است، یک اندیشه است، یک منطق است، یک منظومه فکری است و این ویژگی‌­هاست که سبب شده افراد نخبه جذب آن شوند و دیگری بصیرت است که در سالهای حماسه دفاع مقدس باعثپیروزی و سربلندی ایران اسلامی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه نیرویی زمینی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیج رسالتی را که امام(ره) ترسیم کرده است را به شایستگی انجام می دهد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ احمد رضا پوردستان در مراسم صبحگاه نیروی زمینی که به مناسبت هفته بسیج و با حضور فرماندهان و مسئولین بسیج کوی‌های سازمانی برگزار شد گفت: هفته­‌ای که گذشت دو مناسبت عمده داشت، هفتم آذرماه سالروز عملیات پیروزمندانه مروارید که به نام روز نیروی دریایی نامگذاری شده است و مناسبت دوم هفته بسیج است که آن را به تمامی همکاران عزیزم تبریک عرض می کنم. مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت ­الله امام خامنه‌ای در دیدار با بسیجیان فرمودند: بسیج یک فکر است، یک اندیشه است، یک منطق است، یک منظومه فکری است و این ویژگی­‌هاست که سبب شده افراد نخبه جذب آن شوند و دیگری بصیرت است که در سالهای حماسه دفاع مقدس باعثپیروزی و سربلندی ایران اسلامی شد.

سرتیپ پوردستان در ادامه سخنانش به نقش بی‌بدیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز بسیج که یادگار نورانی حضرت امام خمینی(ره) است توانسته آنچه را که وظیفه حقیقی بسیج است را به منصه ظهور رساند و رسالتی را که معمار کبیر انقلاب آن را ترسیم کرده است را به شایستگی انجام می دهد.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولین بسیج کوی های سازمانی نیروی زمینی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز