خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

مرحوم آیت‌الله نصیری نمونه کم نظیری از علمای عارف و روشنفکر تاریخ انقلاب بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۴۴

مردان بی‌ادعایی که از میدان جنگ و بربال فرشتگان به بزم انبیا و اولیا رفتند و حق این خیل عظیم انسان‌های ایثارگر این است که همیشه در خدمت به انقلاب و جامعه شهیدپرور ایران اسلامی باشند و جریان‌های سیاسی کشور باید توجه داشته باشند که هزینه کردن اعتبار چنین انسان‌های که سرمایه‌ ملی هستند، در خدمت اهداف باندی، گناهی غیر قابل عفو است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار خانواده، بستگان و دوستان مرحوم آیت‌الله نصیری، از علمای استان سمنان، با یادآوری خاطراتی از ایشان در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب، گفت: مرحوم آیت‌الله نصیری نمونه کم نظیری از علمای عارف و روشنفکر تاریخ انقلاب بود که خلوص، یکرنگی و صداقت ایشان باعثافزایش اعتبار روحانیت بین مردم شد.


به گزارش ایلنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش ایشان در استان سمنان، گفت: از خطه سمنان که مردمی نجیب، مؤمن و قانع و شخصیت‌های بزرگواری چون آیت‌‌الله نصیری دارد، انتظار می‌رود که همچنان، انسان‌های شایسته‌ای را به تاریخ ایران معرفی نماید.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخش بعدی سخنان خویش با یادآوری هفته بسیج، هوشیاری امام راحل برای تأسیس بسیج در اوایل انقلاب و قبل از آغاز جنگ را تحسین کرد و گفت: بسیج لشکر مخلص خدا بود که در دفاع مقدس با فداکاری‌ها و جانثاری‌هایش، صداقت را در فرهنگ ایرانیان نهادینه کرد.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: مردان بی‌ادعایی که از میدان جنگ و بربال فرشتگان به بزم انبیا و اولیا رفتند و حق این خیل عظیم انسان‌های ایثارگر این است که همیشه در خدمت به انقلاب و جامعه شهیدپرور ایران اسلامی باشند و جریان‌های سیاسی کشور باید توجه داشته باشند که هزینه کردن اعتبار چنین انسان‌های که سرمایه‌ ملی هستند، در خدمت اهداف باندی، گناهی غیر قابل عفو است.


در آغاز این دیدار محمدرضا نصیری و حجت‌الاسلام مرتضی مداح، پسر ارشد و خواهرزاده آیت‌الله نصیری، با تشکر از پیام تسلی بخش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از سجایای اخلاقی، دینی ایشان و پایبندی‌شان به انقلاب اسلامی و علاقه و ارادت به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز