خبرگزاری کار ایران

سردارنقدی در اجتماع بسیجیان:

نتیجه حرکت رو به‌جلو ملت ما، سرعت‌بخشی نابودی مستکبرین جهان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۷۶

ضربه‌شصت بسیجیان و فرماندهان غیور ما شما را به کنجی خزانده و باید بدانید بسیجیان در برابر هجمه‌های شما در زمینه‌های مختلف مقابله می‌کنند / بسیج در مقابل فعالیت‌های رسانه‌های شما که می‌گویند بیایید انقلاب را تمام کرده و با غرب سازش کنید برنامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نتیجه حرکت رو به جلو و پیش‌رونده ملت ما تندتر شدن شیب سقوط مستکبرین جهان است.

به گزارش ایلنا؛ سردارمحمدرضا نقدی در اجتماعی ۱۰هزار نفری اعضای بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور که در میدان فلسطین تهران برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان پژواک پیام نورانی حضرت زینب(س) هستند، گفت: مردان بسیجی امروز آمده‌اند تا کاخ یزیدیان را با خاک یکسان کرده و انتقام خون عدالت‌خواهان تاریخ را از ظالمان بگیرند.

وی با اشاره به رابطه بی‌نظیر بسیجیان و امام امت در دوره‌های مختلف اظهار داشت: محبت و مودت ملت ما نسبت به رهبری نتایج درخشانی را به ارمغان آورده است و امام راحل نیز تأکید کردند که پیروزی ملت ما به ایمان و انگیزه الهی و وحدت مردم بستگی دارد و بسیج تجلی این دو اصل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای بسیج طی ۳۶ سال گذشته اظهار داشت: ‌ ما در عرصه سیاسی استقلال، عزت، در عرصه امنیتی آرامش بی‌نظیر با وجود شرارت‌ها در منطقه، در زمینه دفاعی یک قدرت شکست‌ناپذیر و در اقتصاد در صف کشورهای در حال پیشرفت قرار داریم و این از برکات بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان کوردل بسیج و ملت ما هر عملی علیه بسیج انجام می‌دهند نتیجه عکس می‌گیرند، گفت: دشمنان ترور و جنایت می‌کنند و از دل آن یک نیروی بی‌نظیر به نام بسیج متولد می‌شود و در ادامه ما را تحریم می‌کنند ولی علم و تکنولوژی ما شکوفاتر می‌شود؛ آنها تلاش می‌کنند ملت ایران را منزوی کنند ولی ملت ایران به محبوب‌ترین ملت‌ها تبدیل می‌شود.

نقدی اظهار داشت: نتیجه حرکت رو به جلو و پیش‌رونده ملت ما تندتر شدن شیب سقوط مستکبرین جهان است.

وی با بیان اینکه ملت ما از وحدت و انسجام خود و پیروی از رهبری چیزی جز پیروزی ندیده تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند با مذاکرات فرسایشی ملت ایران را به زانو در خواهند آورد ولی بدانند که ملت ایران همانگونه که صدام جنایتکار توطئه‌های منافقین و فتنه را دفع و دفن کرد تا رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا را دفن نکند از پا نمی‌نشیند.

نقدی با اشاره به توطئه‌های امریکا در منطقه و به کار گیری تروریست‌های تکفیری برای اقدام علیه مسلمانان اظهار داشت: اگر بنا ندارید از درس‌ها و تاریخ ذلت‌بار خود درس بگیرید و نیروهای نظامی شما از ترس به کنجی خزیده‌اند و توان مقابله با دنیای اسلام را ندارند و شما دست به دامن تروریست‌های تکفیری منحوس شده‌اید و آنها را برای جنگ نیابتی اجیر کرده‌اید باید بدانید که بسیجیان در جلوی شما صف کشیده‌اند.

وی خطاب به دشمنان تصریح کرد: ضربه‌شصت بسیجیان و فرماندهان غیور ما شما را به کنجی خزانده و باید بدانید بسیجیان در برابر هجمه‌های شما در زمینه‌های مختلف مقابله می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت: ‌ بسیج در مقابل فعالیت‌های رسانه‌های شما که می‌گویند بیایید انقلاب را تمام کرده و با غرب سازش کنید برنامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز