خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص)؛

مقاومت مردم در انقلاب اسلامی زبانزد همه جهانیان شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۲۱

امام با پیروزی انقلاب تهاجم نرم خود را علیه دنیای استکبار و غرب آغاز کرد برای این که می‌خواست با استفاده از قدرت نرم اسلام، قیام عاشورا و مهدویت، سراسر گیتی را با اسلام ناب آشنا سازد.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) گفت: مردم کشور ما به واسطه پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) توانسته مقابل مستکبرین جهان ایستادگی و مقاومت کند، به‌نحوی که طی این ۳۵ سال، عظمت مردم کشور ما به جهانیان ثابت شد.

به گزارش ایلنا؛ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در آیین اختتامیه دومین جشنواره طرح الحافظون قرآن کریم گفت: حضرت امام انقلاب را تنها برای به سقوط کشاندن رژیم شاهنشاهی بنیان نگذاشتند بلکه برای این بود که انقلاب بهانه‌ای برای پایه گذاری اسلام ناب و انس پیدا کردن بیشتر مردم با قرآن باشد.

وی با اشاره به این که شهدای ما برای عظمت قرآن کریم و پیمودن مسیر اهل بیت(ع) و نیز قیام امام حسین(ع) به صحنه نبرد و دفاع از انقلاب و اسلام آمدند، افزود: کشور ما ۸ سال در سخت‌ترین شرایط و در صحنه‌های مختلف قرار گرفت و مقاومت کرد برای این که مردم با امنیت و با آرامش، انس با قرآن پیدا کنند و زندگی ما قرآنی شود.

کاظمینی با بیان این که امام معمار انقلابی بود که الگوی مدیریتی کشور را برای همه بشریت پایه ریزی کرد، بیان داشت: امام با پیروزی انقلاب تهاجم نرم خود را علیه دنیای استکبار و غرب آغاز کرد برای این که می‌خواست با استفاده از قدرت نرم اسلام، قیام عاشورا و مهدویت، سراسر گیتی را با اسلام ناب آشنا سازد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: برای این که قرآن، عترت، مهدویت و فرهنگ عاشورایی در کشور ما بیش از گذشته گسترش یابد و آحاد مختلف مردم آن را فرا بگیرند باید بیش از این تلاش کرده و همت بگماریم.

همچنین در ابتدای این مراسم دکتر قربانی مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ نیز با بیان این که در این دوره از برپایی جشنواره طرح الحافظون، ده هزار نفر شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۱۱۶ نفر به مرحله نهایی راه یافتند، اظهار داشت: طی برنامه پنج ساله این سازمان به دنبال آن هستیم تا هفتاد هزار نفر قاری و حافظ قرآن تربیت کنیم. در همین راستا امسال ۲۳ مرکز قرآنی و ۱۱ واحده قرآنی در اقشار تخصصی و هزار پایگاه قرآنی در تهران بزرگ راه اندازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز