خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی در کنگره جریان‌های افراطی از دیدگاه علمای اسلام؛

آمریکا و اسرائیل٬ مسلمانان را به جان هم انداختند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۲۷

یداری اسلامی در همه دنیا شروع شده است و وقتی صهیونیست ها و آمریکایی ها این را متوجه شدند، مسلمانان را به جان هم انداختند تا بیداری اسلامی نتیجه و روند خود را ادامه ندهد و همچنین آن ها قصد دارند اسلام گریزی را بین مسلمانان راه بیاندازند.

دبیر شورای نگهبان گفت: بیداری اسلامی در همه دنیا شروع شده است و وقتی صهیونیست ها و آمریکایی ها این را متوجه شدند، مسلمانان را به جان هم انداختند تا بیداری اسلامی نتیجه و روند خود را ادامه ندهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جنتی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، با بیان اینکه تمام فرقه های اسلامی اعم از شیعه و سنی در تهدید تکفیری ها هستند اظهار داشت: همه علما در حال نشر معارف اسلامی می باشند اما باید بدانیم اساس و بنیاد اسلام در خطر است.

وی افزود: جریان تکفیری، یک مسئله صد در صد سیاسی است و اعتقادی و دینی نیست.

دبیر شورای نگهبان حضور علمای مسیحی و یهودی را در اینگونه مراسم ها لازم دانست و اظهار داشت: اگر آن ها دقت کنند می فهمند که گروه های تکفیری بر هیچ چیز ارزش قائل نیستند و باید همه وارد میدان شده و با این گروه تروریستی مقابله کنند تا بیش از این شاهد جنایات در دنیا و منطقه نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی در همه دنیا شروع شده است و وقتی صهیونیست ها و آمریکایی ها این را متوجه شدند، مسلمانان را به جان هم انداختند تا بیداری اسلامی نتیجه و روند خود را ادامه ندهد و همچنین آن ها قصد دارند اسلام گریزی را بین مسلمانان راه بیاندازند.

حجت‌الاسلام جنتی با اشاره به تفکرات گروه های تکفیری یادآور شد: آن ها وقتی کشته می شوند خودشان را شهید راه اسلام می دانند و این گمراهی آنان را نشان می دهد که ما باید کاری کنیم مردم دنیا با این عقاید غلط گمراه نشوند.

دبیر شورای نگهبان تاکید داشت: تکفیری ها تکفری دارند که نمی توان در چنین کنگره هایی با آن ها صحبت کرد چون آن ها سخن علمای اسلام را گوش نمی دهند و سر حرف خود هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم علمایی که در این کنگره حاضر هستند، پیام و نتیجه این مراسم را به کشورهای خود و دنیا برسانند تا در آینده شاهد از بین رفتن و ریشه کن شدن تکفیری ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز