خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه پاسداران در همایش استانی بسیج و رسانه؛

کشورهای آمریکایی و اروپایی توجه ویژه به تحولات ایران دارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۵۲

دشمنان با آگاهی اینکه استحکام خانواده ها یکی از پایه های اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی است با کمک جنگ نرم از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در صدد ویرانی بنیان خانواده ایرانی هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزیکشنبه در همایش استانی بسیج و رسانه در زاهدان افزود: خبرنگاران باید بتوانند با نگارش و به تصویرکشیدن احساس امنیتی که منجر به شکل گیری زندگی مسالمت آمیز مردم شیعه و سنی در سالیان طولانی در مناطق مختلف کشور شده است بخش عمده ای از عملیات های روانی دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی کنند.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف با ضروری خواندن شکل گیری جهاد رسانه ای در استانهای حساس کشور از نظر قومی و مذهبی از جمله سیستان و بلوچستان گفت: فعالان عرصه خبر باید بدون توجه به شگردهای رسانه ای دشمنان به تحولات ۳۵ ساله در این استان رخ داده است، مسلط شوند.

وی افزود: رسالت خبرنگاران این است که با نظام سیاسی و حکومتی مبتنی بر ولایت فقیه همراه باشند و با کار رسانه ای درست پایه های پیام آزادی خواهی امام خمینی(ره) را تثبیت کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: در کشورهای اروپایی و آمریکایی به عنوان مهد فضای مجازی خانواده ها به راحتی اجازه دسترسی به فضای مجازی را به کودکان نمی دهند اما در ایران فرزندان بدون نظارت خانواده ها به اسم فعالیت تحقیقاتی به راحتی به اینترنت دسترسی دارند.

وی تاکید کرد: دشمنان با آگاهی اینکه استحکام خانواده ها یکی از پایه های اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی است با کمک جنگ نرم از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در صدد ویرانی بنیان خانواده ایرانی هستند.

سردار شریف با بیان اینکه بخشی از تحولات جهان ناشی از گفتمان های شکل گرفته بر افکار عمومی است، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو گفتمان کمونیستی شرق و فرهنگ غربی بر جهان حاکم بود که باعثایجاد شکاف بین نژادهای واحد از جمله آلمان شرقی و غربی و کره شمالی و جنوبی شد.

وی محتوای پیام، مخاطب، رسانه و بازخور پیام را چهار مولفه اصلی در محور علوم ارتباطات دانست گفت: در بهمن ۵۷ با رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) تفکر جدیدی با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی با محتوای اسلامی و قرآنی به عنوان نسخه ای شفا بخش در زندگی انسانها شکل گرفت.

وی تاکید کرد: گروه هایی در جهان پیام انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دادند که در طول سالیان متوالی نتیجه آن شکل گیری حرکتهای آزادی خواهانه در بسیاری از کشورهای دنیاست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران از بهمن سال ۵۷ تا به امروز همواره به عنوان یکی از خبرسازترین کشورهای دنیاست گفت: کوچک ترین اتفاق در کشور به موج عظیم رسانه ای مثبت یا منفی در دنیا انعکاس می یابد که نشان از توجه ویژه کشورهای آمریکایی و اروپایی به تحولات ایران دارد.

وی افزود: قدرت های استکباری تمام تجهیزات و امکانات رسانه ای خود را معطوف به جلوگیری از گسترش پیام گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا کرده اند و با بکارگیری شبکه های مختلف ماهواره ای و فضای مجازی، ایمان و اعتقاد جوانان ایرانی را نشانه گرفته اند.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه با بیان واقعیت ها و امنیت حاکم بر کشور به خوبی می توانند توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان با هدف ضربه زدن به پایه های عقیدتی ملت همیشه هوشیار و بیدار ایران اسلامی را خنثی کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: دشمنان با کمک جنگ نرم تغییر باور، ساختار و افکار اسلامی حاکم بر ملت ایران را نشانه گرفته اند و با توسعه شبکه های ماهواره ای و تولید فیلم هایی با موضوع ترویج فساد و مبانی ضد دینی سعی در سست کردن بیان خانواده ها دارند.

محمود دولت کردستانی افزود: آگاهی بخشی و افزایش سواد رسانه ای، تبیین منزلت حقیقی زن در نگاه اسلامی، توجه به کارکردهای نظام خانواده و تقویت آن و بهره گیری از تجهیزات و بروز رسانی سامانه رسانه ای از جمله مهمترین راهکارهای مقابله با تهاجم رسانه ای دشمنان بر علیه افکار و اندیشه ایرانیان است.

شماری از خانواده معظم شهدای و فعالان عرصه رسانه سیستان و بلوچستان در این همایش تجلیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز