خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه‌ای:

مجلس خبرگان رهبری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۴۵

اکنون وقت آن است که دولت های اسلامی در مقابل این اقدام غاصبانه رژیم صهیونیستی بیدار شوند و در برابر توطئه های این رژیم ایستاده و با ملت مظلوم فلسطین که این روزها با قیام خود نیاز به حمایت مسلمانان دارند، همصدا شوند.

مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرکوب های غیرانسانی و دسیسه تخریب قبله اول مسلمین یعنی مسجدالاقصی، از علمای اسلام و سران کشورهای اسلامی خواست در حفظ اتحاد کوشش کنند.

به گزارش ایلنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در این بیانیه آمده است: افکار عمومی جهان به ویژه جهان اسلام در چند روز اخیر شاهد سرکوب های غیر انسانی صهیونیست های اشغالگر و دسیسه تخریب قبله اول مسلمین یعنی «مسجدالاقصی» هستند.

مجلس خبرگان رهبری در این بیانیه با بیان اینکه این امر می تواند موجب شکل گیری «انتفاضه» گسترده دیگری در سرزمین های اشغالی باشد، تصریح کرده اند: سران رژیم غاصب اسرائیل می دانند این اقدامات، واکنش امت اسلامی و جهان اسلام را در پی خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: اکنون وقت آن است که دولت های اسلامی در مقابل این اقدام غاصبانه رژیم صهیونیستی بیدار شوند و در برابر توطئه های این رژیم ایستاده و با ملت مظلوم فلسطین که این روزها با قیام خود نیاز به حمایت مسلمانان دارند، همصدا شوند.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در این بیانیه یادآور شده است: از سوی دیگر این روزها شاهد برخوردهای ناشایست دولت بحرین علیه عزاداران حسینی در این کشور و نیز انجام عملیات تروریستی در حسینیه شیعیان استان الاحساء عربستان سعودی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بودیم.

در این بیانیه تاکید شده است: مجلس خبرگان رهبری، ضمن اعلام حمایت از تمام مسلمانان جهان، هرگونه اقدام تروریستی و دامن زدن به اختلافات مذهبی را به شدت تقبیح کرده و اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را در یورش به مسجدالاقصی و انجام اعمال غیرانسانی علیه مردم فلسطین و قدس شریف محکوم می کند.

همچنین در این بیانیه تصریح شده است: مجلس خبرگان رهبری از علمای اسلام، سران کشورهای اسلامی و مردم مسلمان می خواهد در حفظ اتحاد کوشش کرده، توطئه های تفرقه افکنانه رژیم جعلی اسرائیل و گروه های تکفیری را دفع کنند و از مجامع بین المللی نیز می خواهد با استفاده از راهکارهای حقوقی و قانونی از بروز این گونه جنایات جلوگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز