خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان؛

بدون شک نماد روشن عاشورا یوم‌الله ۱۳ آبان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۱۳

ایستادگی‌های امام خمینی(ره) که منجر به تبعید ایشان شد و همچنین تسخیر لانه جاسوسی اقداماتی بودند که کاملا منطبق با مبانی عاشورایی است که به معنای ایستادگی در مقابل ظالم است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، در حاشیه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که صبح امروز همزمان با عاشورای حسینی در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به این که ۱۳ آبان نماد روشنی از ایستادگی و مقاومت است گفت: اگر بخواهیم برای عاشورا و امروز یک نماد روشنی را معرفی کنیم بدون شک آن نماد یوم‌الله ۱۳ آبان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در این مراسم اظهار داشت: ایستادگی‌های امام خمینی(ره) که منجر به تبعید ایشان شد و همچنین تسخیر لانه جاسوسی اقداماتی بودند که کاملا منطبق با مبانی عاشورایی است که به معنای ایستادگی در مقابل ظالم است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به ایستادگی ۳۶ ساله ملت مسلمان ایران در مقابل استکبار جهانی اظهار داشت: ملت مسلمان ایران در این ۳۶ سال با ایستادگی خود در مقابل استکبار جهانی و ظالمان دنیا ثابت کرد که رهروی راه عاشورا است و با تمامی فشارها و جوسازی تحریم‌ها مردم ما به دلیل تکیه‌گاهی که به عاشورا دارند ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان در پاسخ به سوالی پیرامون مهمترین پیامی که حضور پرشور مردم در یوم الله ۱۳ آبان برای مذاکره کنندگان هسته‌ای دارد تصریح کرد: مهمترین پیام این حضورها برای گروه‌های مذاکره کننده با کشورمان و استکبار جهانی دارد این است که علی رغم تحریم‌های سنگین و شانتاژهای رسانه‌ای که علیه ملت ما وضع کرده‌اند، بدانندکه ملت ما از مسیرایستادگی خود کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: مردمی که در سر سفره امام حسین(ع) بزرگ شده‌اند و با نهضت حسینی آشنا هستند در مقابل تحریم‌ها و جوسازی‌ها به یقین ایستادگی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان این که عزت مردم ما اقتضا می‌کند که سیاستمداران ما ذره‌ای از خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند کوتاه نیایند، اظهار داشت: هیئت مذاکره کننده کشورمان باید متوجه این امر باشند که در حال مذاکره با دشمن هستند و نباید فریب لبخندها و پرستیژهای دیپلماتیک آن‌ها را بخورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: هیچ گروهی به اندازه سیاستمداران ما باگوشت و پوست و استخوان بی‌اعتمادی به آمریکا را لمس نکرده‌اند و مذاکره کنندگان هسته‌ای ما در مذاکرات یک ساله اخیر کاملا متوجه شده‌اند که طرف غربی ذره‌ای به وعده‌های خود وفا نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز