خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس به ایلنا خبر داد: / تکرار /

دیدار کمیته جوانان کشوری و استان تهران حزب اعتماد ملی با سیدمحمد خاتمی

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۵۶

حزب اعتماد ملی در فعالیت‌های جدید خود با بزرگان جریان اصلاحات دیدار و گفت‌وگو کند. در همین راستا دیداری با سیدمحمد خاتمی تنظیم شده بود که روز گذشته فرصتی فراهم شد تا شاخه جوانان این حزب با رئیس دولت اصلاحات دیدار کند.

کمیته جوانان کشوری و استان تهران حزب اعتماد ملی روز چهارشنبه با حضور در دفتر سیدمحمد خاتمی با وی دیدار و درباره مسائل سیاسی روز کشورمان گفت‌وگو کردند.

محمدجواد حق‌شناس با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا، گفت: این دیدار از مجموعه دیدارهای شاخه جوانان حزب اعتماد ملی در دور جدید فعالیت‌های این حزب بود.

وی با بیان اینکه قرار است حزب اعتماد ملی در فعالیت‌های جدید خود با بزرگان جریان اصلاحات دیدار و گفت‌وگو کند، تصریح کرد: در همین راستا دیداری با سیدمحمد خاتمی تنظیم شده بود و روز گذشته فرصتی فراهم شد تا شاخه جوانان این حزب با رئیس دولت اصلاحات دیدار کند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه در این دیدار چند نفر از اعضای شاخه جوان حزب اعتماد ملی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، یادآور شد: علاوه بر این مسئول شاخه بانوان این حزب نیز بر نقش بانوان در فضای سیاسی کنونی کشور تاکید کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در این دیدار عنوان شد که با توجه به فضای فعالیت سیاسی پس از ۲۲ خرداد ۹۲ و انتظارات جامعه از روند سیاسی بعد از انتخابات برخی از این خواسته‌ها و مطالبات محقق شده اما برخی دیگر همچنان بر قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه در این دیدار بحثافزایش مشارکت سیاسی زنان در فعالیت‌های سیاسی مطرح شد، گفت: طبق آمار این در خصوص مشارکت زنان در قوه مقننه در خاورمیانه مقام دوازدهم را داریم که اصلا آمار مناسبی نیست و قطعا چین آماری شایسته نام جمهوری اسلامی نخواهد بود.

حق‌شناس افزود: در این نشست صمیمانه بحثتوجه به وحدت جریان اصلاحات مورد بحثقرار گرفت و بر ضرورت پرهیز از اختلافات و لزوم حمایت از دولت یازدهم تاکید شد.

وی با شاره به اینکه سید محمد خاتمی با استقبال از مباحثمطرح شده بر نقش حزب اعتماد ملی در فضای سیاسی کشور تاکید کرد، گفت: رئیس دولت اصلاحات با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های حزبی نسبت به برخی مشکلات از جمله وضعیت دبیرکل حزب اعتماد ملی ابراز نگرانی کرد و گفت امیدواریم زمینه حل مشکلات پیش آمده با نظر مناسب دولت هرچه زودتر فراهم شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: در پایان این دیدار نیز سید محمد خاتمی ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت سیاسی جوانان و زنان، آینده سیاسی کشور را در گرو فعالیت‌های سیاسی این دو قشر توصیف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز