خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی دریایی فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۵۲

ضمن عرض تسلیت ایام محرم الحرام و سالروز شهادت سالار شهیدان به همه همرزمان ولایت مدار و آرزوی قبولی عزاداری‌ها‌ی عزیزان، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همه ما را از پیروان واقعی ائمه معصومین(علیها السلام) قرار دهد و سربازی در رکاب ولایت را تا زمان فرج حضرت ولی عصر(عج) از همه قبول فرماید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مارا به دوستی اسلام دوست بدارید. امام حسین(ع)

اگر انسان‌ها در دوران حیات مادی، منشا اثر و حرکت و بیداری و ارشادند، شهادت هم همین تاثیر را دارد و جان باختگان راه خدا، پس از شهادت نیز همچنان مشعل هدایت و راهگشای انسان‌ها و الهام بخش حرکت‌اند. شهادت امام حسین(ع) و یارانش باعثاحیاء اسلام ناب محمدی گردید.

در دوران ۸ سال دفاع مقدس، سبکبالان عاشق شهادت، بر توسن شرف و عزت و بر کشتی افتخار به معراج خون می‌تاختند و در پیشگاه عظمت حق سر به سجود فرو می آوردند و از همت بلند آنها بود که جمهوری ‌اسلامی ایران پایدار و انقلاب ما در اوج قله عزت و شرافت، مشعل‌دار هدایت نسل‌های تشنه گشت و پس سالها از شهادتشان قطرات خونشان سیلابی عظیم را برپا کرده است که از آن روز تا همیشه، مستکبران عالم را به وحشت انداخته است.

خداوند، بقای نام و یاد شهیدان را تضمین کرده و ماندگاری راه و رسم شهدای کربلا نیز در همین مسیر است. و از برکت این خون‌هاست که یاد و نام امام حسین(علیه‌السلام) با گذشت روزگار و با همه توطئه‌ها روز به روز زنده تر و بر عظمت آن واقعه تاریخ ساز افزوده خواهد شد.

امروز فرزندان غیور ایران اسلامی و سربازان ولایت در نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا. با تأسی از شعار راه ما راه حسین(ع) است و الگو قرار دادن شهدای کربلا و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین و دنباله روی از خط سرخ شهادت و خط آل محمد و علی(ع) و با شهادت طلبی آماده دفاع از کیان میهن اسلامی خویشند تا فرزندان فرداهای این سرزمین در مقابل کفر جهانی با سرافرازی بایستند.

فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه علوم دریایى امام خمینى نوشهر در تاریخ ۱۳۹۱/۰۶ / ۲۷ راه کارکنان نیروی دریایی را چه زیبا و معنوی ترسیم فرمودند که: " راه شما جوانان عزیز و افسران باانگیزه‌ى نیروی دریایی ارتش جمهورى اسلامى ایران راهى پرافتخار است؛ راه شما راهى است که هر انسان آزاده‌اى با نگاه به آن، با آگاهى از آن، آن را در دل ستایش میکند؛ راه دفاع از آرمانهاى بلند اسلامى که براى بشر یک نیاز حتمى و ضرورى و حیاتى است. شما در این راه وارد شدید، آن هم در بخش حسّاس و پرخطر آن. نوک پیکان نظام اسلامى و الهى و تمدّن الهى و اسلامى در مقابله‌ى با دشمنان، بدخواهان و کینه‌ورزان. جوانان عزیز نیروی دریایی این میدان را با انگیزه، با عشق و علاقه، با آگاهى و بصیرت طى می‌کنند و افتخار دنیوى و اجر اخروى و الهى را حائز می‌شوند. عزیزان من! راه نورانىِ پربرکتى است؛ قدر این راه را بدانید؛ در هر بخشى مشغول فعّالیّت و خدمت هستید، آن را حسنه‌اى بدانید که خداى متعال براى آن به شما اجر خواهد داد و موجب نورانى شدن چهره‌ى شما در دنیا و آخرت خواهد بود. "

ضمن عرض تسلیت ایام محرم الحرام و سالروز شهادت سالار شهیدان به همه همرزمان ولایت مدار و آرزوی قبولی عزاداری‌ها‌ی عزیزان، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همه ما را از پیروان واقعی ائمه معصومین(علیها السلام) قرار دهد و سربازی در رکاب ولایت را تا زمان فرج حضرت ولی عصر(عج) از همه قبول فرماید. ان‌شاالله

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیّاری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز