خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌نیا:

محیط دانشگاه نباید به پایگاه احزاب مختلف سیاسی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۴۵

اگر وزارت علوم وابستگی‌های سیاسی به جریان فتنه داشته باشد، مجلس نسبت به این مساله حساس است و از خود واکنش نشان خواهد داد.

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص استیضاح فرجی‌دانا وزیر پیشین علوم اظهار کرد: شاید فرجی دانا از نظر علمی قوی بود اما عملکرد و کارآمدی در سطح دانشگاه‌ها چیزی بود که مدنظر نماینده‌ها بود و فرجی‌دانا نتوانست در این موارد نمایندگان را راضی نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سبحانی‌نیا، در حاشیه اولین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نظر شما محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه علوم از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت، اظهار کرد: ان‌شاءالله که وی بتواند به خوبی مسائل مورد نظر خود را مطرح کرده و به درستی از خود دفاع کند.

وی افزود: مساله مهم در این زمینه بحثجهت‌گیری وزیر علوم در مورد مساله فتنه است. محیط دانشگاهی محیط علمی و پژوهشی است که نباید به پایگاه احزاب مختلف سیاسی تبدیل شود.

سبحانی‌نیا گفت: فضای دانشگاه باید فضای آرام و مناسب باشد، البته پیگیری و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه مساله مهمی است که حتما باید به آن پرداخته شود. همچنین اگر وزارت علوم وابستگی‌های سیاسی به جریان فتنه داشته باشد، مجلس نسبت به این مساله حساس است و از خود واکنش نشان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز