خبرگزاری کار ایران

حضور رییس قوه قضاییه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۷۲

در تلاش هستیم با تامین نیروی انسانی، نخبه گزینی، آموزش قضات، آموزش های ضمن خدمت و ایجاد بعضی از معاونت ها مانند معاونت نظارت، معاونت فرهنگی، معاونت فناوری و اطلاعات بخش دیگری از مشکلات را برطرف سازیم.

شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه روز گذشته، میزبان ریییس قوه قضاییه و معاونان وی بود.

به گزارش ایلنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در این جلسه در گزارشی به رفع بعضی از موانع و مشکلات موجود در قوه قضاییه در دوره مسئولیت خود اشاره کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم با تامین نیروی انسانی، نخبه گزینی، آموزش قضات، آموزش های ضمن خدمت و ایجاد بعضی از معاونت ها مانند معاونت نظارت، معاونت فرهنگی، معاونت فناوری و اطلاعات بخش دیگری از مشکلات را برطرف سازیم.

در ادامه این جلسه بعضی از اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مواضع صریح و شفاف آیت الله لاریجانی در مسائل فرهنگی و سیاسی تشکر کرده و توفیق بیشتر وی را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار شدند.

آیت الله آملی لاریجانی که خود از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است، این هفته با عنوان رییس قوه قضاییه به همراه معاونان خود - حجج الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، سیدابراهیم رییسی دادستان کل کشور، محمدجعفر منتظری رییس دیوان عدالت اداری، حسین کریمی ریاست دیوان‌عالی کشور، علیرضا امینی معاونت منابع انسانی و محمدباقر ذوالقدر معاونت راهبردی - در جلسه هفتگی شورای عالی جامعه مدرسین حضور یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز