خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۰۰

این حادثه‌ی ناگوار، ضایعه‌ای برای کشور عزیزمان، حوزه‌ی علمیه، روحانیت معزز، مردم فهیم وهمیشه در صحنه ایران اسلامی و به‌ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان در دانشگاه امام صادق(ع) است.

مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه سوم) به مناسبت درگذشت آیت الله مهدوی کنی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ملکوتی فقیه عارف و مجاهد سالک، مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی(رحمةالله‌علیه) پس از مدت ها تحمل رنج و بیماری، مصیبتی بزرگ برای عالم شیعه و موجب تأسف و تأثر همه اقشار جامعه گردید. این حادثه‌ی ناگوار، ضایعه‌ای برای کشور عزیزمان، حوزه‌ی علمیه، روحانیت معزز، مردم فهیم وهمیشه در صحنه ایران اسلامی و به‌ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان در دانشگاه امام صادق(ع) است.

مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه سوم) با تسلیت این مصیبت به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، اعضاء مجلس خبرگان رهبری، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و خانواده محترمشان، پاداش عظیم برای آن عالم دینی، سیاستمدار صادق و انقلابی صریح و همچنین صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه احدیت مسألت می‌نماید.

مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

(اتحادیه سوم)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز