خبرگزاری کار ایران

سردار پاکپور در جمع خبرنگاران:

به عمق اطلاعاتی اقدامات داعش اشراف داریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۶۵

ما هیچ کشوری را برای مبارزه با تروریسم مدنظر نداریم، اما این حق را برای خودمان محفوظ می‌دانیم که هر حرکت نابجایی که صورت بگیرد، بتوانیم آن را از ریشه بخشکانیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ما تحولات داعش و اقدامات آنها را در عراق و منطقه رصد می‌کنیم و به عمق اطلاعاتی آنها اشراف داریم و قطعا در مرز‌هایمان امنیت کاملی برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار پاک‌پور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم یادواره فرماندهان شهید سپاه در جمع خبرنگاران درباره امنیت منطقه و شرق کشور گفت: امروز امنیت منطقه با برکت خون شهدا امنیتی پایدار است و وحدتی در شرق کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: هر چند کشورهایی مانند پاکستان در مرزهای خودشان کنترلی ندارند اما ما امروز مرزهای امنی داریم.

سردار پاکپور درباره تحولات داعش گفت: ما تحولات داعش و اقدامات آنها را در عراق و منطقه رصد می‌کنیم و به عمق اطلاعاتی آنها اشراف داریم و قطعا در مرز‌هایمان امنیت کاملی برقرار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شما برای ایجاد امنیت وارد بحث‌های پاکستان برای مبارزه با تروریسم شوید، بیان کرد: ما هیچ کشوری را برای مبارزه با تروریسم مدنظر نداریم، اما این حق را برای خودمان محفوظ می‌دانیم که هر حرکت نابجایی که صورت بگیرد، بتوانیم آن را از ریشه بخشکانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز