خبرگزاری کار ایران

بروجردی در جمع خبرنگاران:

همسایگان شرق کشور صادر‌کننده ناامنی به داخل مرزهای ما هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۵۳۳

سقوط هواپیمایی در شرق کشور نمی‌تواند توانمندی تروریست‌ها را نشان دهد / امریکا امروز پذیرفته است که بدون جمهوری اسلامی ایران حل مشکلات منطقه امکان‌پذیر نیست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: همسایگان ما در شرق کشور صادر‌کننده ناامنی به داخل مرزهای ما هستند. هر چند ما با آنها قرارداد امنیتی امضا کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاالدین بروجردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی در پاسخ به این سوال که اظهارات سعودالفیصل وزیر خارجه عربستان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: عملکرد ما در طول این مدت در منطقه به گونه‌ای بوده که حتی امریکا به عنوان دشمن درجه یک ایران معترض به نقش سازنده ایران است.

وی اضافه کرد: امریکا امروز پذیرفته است که بدون جمهوری اسلامی ایران حل مشکلات منطقه امکان‌پذیر نیست و همه می‌دانند طی چند سال اخیر که از بحران سوریه می‌گذرد، ما همیشه در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده‌ایم.

بروجردی بیان کرد: در مساله عراق نیز کشور عراق همیشه به نقش سازنده ایران برای حل مشکلات و ایجاد آرامش معترف بوده است. بنابراین اگر اشغالگری وجود داشته باشد آن عربستان است که تحت عنوان سپر جزیره، کشوری را اشغال کرده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ارتباط ترکیه در موضوع سوریه و عراق گفت: نقش ترکیه در ارتباط با بحران سوریه قابل قبول نیست. چون تروریست‌ها جز کشتار مسلمانان و نابودی اسلام چیز دیگری نداشتند.

بروجردی درباره سقوط هواپیمای ناجا و ناامنی‌های شرق کشور گفت: با مروری به روزنامه‌ها و خبرها متوجه می‌شویم که امریکا خود آمار اول سقوط هواپیما در جهان را دارا است، پس سقوط هواپیمایی در شرق کشور نمی‌تواند توانمندی تروریست‌ها را نشان بدهد.

وی گفت: همسایگان ما در شرق کشور صادر‌کننده ناامنی به داخل مرزهای ما هستند. هر چند ما با آنها قرارداد امنیتی امضا کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز