خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهدا انتظار دارند، اجازه ندهیم ارزشهای انقلاب تخریب شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۳۰

یگان تدارکان سپاه تهران از همان اوایل جنگ رزمندگان را در چندین جبهه پیشتیبانی می کرد، مدیریت جهادی شهیدان سپاه تهران را باید نمونه و نماد اقتدار در جهان دانست.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا از ما انتظار دارند، که اجازه ندهیم راه و ارزش‌های انقلاب دچار تخریب و تحریف گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن انصاری در یادوراه شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه محمد رسول الله، که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس شب گذشته برگزار شد، گفت: بزرگی و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا است.

وی بیان اینکه تدارکات از مهمترین و حیاتی‌ترین یگان‌های دفاع مقدس بود، تصریح کرد: یگان تدارکات سپاه تهران از همان اوایل جنگ رزمندگان را در چندین جبهه پیشتیبانی می‌کرد، مدیریت جهادی شهیدان سپاه تهران را باید نمونه و نماد اقتدار در جهان دانست.

انصاری افزود: در روزی که ضد انقلاب در کردستان دست به خرابکاری می‌زد مردم تهران با اجتماع در جلو درب سپاه تهران داوطلبانه خواهان اعزام به منطقه کردستان بودند.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تاکیدات امام(ره) به حفظ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

وی در پایان گفت: امروز شهدا از ما انتظار دارند، که اجازه ندهیم راه و ارزشهای انقلاب دچار تخریب و تحریف گرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز