خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن زرتشتیان تهران:

ایرانیان در مواقع بحران هیچ اختلاف نظری با یکدیگر ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۶۲

در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در سنگرها همه افراد با هر مذهب و نژادی حضور داشتند چرا که همگی آمده بودند با نثار جان خود این سرزمین مقدس را حفظ کنند / به خانواده های شهدای زرتشتی و دیگر اقلیت‌ها اعلام می‌کنیم که ما قدرشناس خون فرزندان آنها هستیم و هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم که این افراد گامی ارزنده برای استقلال کشور برداشته‌اند.

رئیس انجمن زرتشتیان تهران گفت: ایرانیان در دوران دفاع مقدس با هر مذهب و هر نژادی در جبهه‌ها حاضر شدند تا نشان دهند در مواقع بحران هیچ اختلاف نظری با یکدیگر ندارند.

به گزارش ایلنا؛ مراسم گرامیداشت شهدای اقلیت زرتشتی با حضور نمایندگانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و جمعی از زرتشتیان در آرامگاه زرتشتیان تهران برگزار شد.

اسفندیار اختیاری نماینده اقلیت زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی جنگی علیه کشوری اتفاق می‌افتد، سرزمین و ناموس انسان به خطر می‌افتد در اینجا همه شهروندان برای حمایت از مرز و بوم خویش به پا می‌خیزند.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس برای ایرانیان مذهب مطرح نبود بلکه مسئله، مسئله حفظ ناموس و سرزمین بود.

اختیاری افزود: هموطنان ایرانی غیر مسلمان به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند و جان خود را برای این سرزمین اهداء خواهند کرد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در سنگرها همه افراد با هر مذهب و نژادی حضور داشتند چرا که همگی آمده بودند با نثار جان خود این سرزمین مقدس را حفظ کنند.

وی ادامه داد: این نوع مراسم‌ها باعثمی‌شود تااز افرادی که با نثار جان خود برای مملکت افتخار آفریدند یاد کنیم.

در ادامه این مراسم رستم خسرویانی رئیس انجمن زرتشتیان تهران گفت: در فرهنگ ایرانی همه افراد حاضرند تا از علقه‌های شخصی‌ خود عبور کنند تا دیگران به آرامش و امنیت برسند.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از خون شهدا داریم افزود: ایرانیان در دوران دفاع مقدس با هر مذهب و هر نژادی در جبهه‌ها حاضر شدند تا نشان دهند در مواقع بحران هیچ اختلاف نظری با یکدیگر ندارند.

رئیس انجمن زرتشتیان تهران خاطر نشان کرد: امروز گروهک تروریستی داعش انسانهای بیگناه را قربانی اهداف جنایت کارانه خود می‌کنند و طبق آمارها از کشورهای اروپایی و آمریکایی مدعی تمدن و حقوق بشر نیز دهها و یا صدها نفر به این گروهک پیوسته‌اند که این نشانگر افول تمدن در مغرب زمین است.

وی در افزود: طبق آمارها هیچ فردی از ایران به این گروهک تروریستی ملحق نشده و این نشان دهندة تمدن و فرهنگ والای ایرانیان است.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه مسوول فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهداء ضامن استقلال کشور هستند گفت: اگر شهداء نبودند امروز ما این استقلال، آزادی و امنیت را تجربه نمی‌کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: به خانواده های شهدای زرتشتی و دیگر اقلیت‌ها اعلام می‌کنیم که ما قدرشناس خون فرزندان آنها هستیم و هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم که این افراد گامی ارزنده برای استقلال کشور برداشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز