خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

دانش‌آموزان باید نظم جهانی را بسازند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۰۸

هدف ما تربیت نسلی است که ادامه دهنده اسلام ناب محمدی و در خدمت ولایت باشد و برای این هدف باید تلاش دائمی داشته باشیم.

عضو هیات امنای مؤسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه اسلامی گفت: نظم نوین جهانی ظالمین و استکبار و استعمار به هم ریخته شده است و چه کسانی باید این نظم جهانی را بسازند، این وظیفه سنگین بر عهده دانش آموزان است.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان عضو هیات امنا و هیات مدیره موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی در جمع هیات امنا، هیات مدیره، مدیران، معلمان و کارمندان موسسه شهدای موتلفه اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: هدف از تاسیس موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی مادی، مقامی و یا به دست آوردن موقعیت نبوده بلکه مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی به سفارش شهید آیت الله بهشتی این موسسه دایر شد که کار برای جوانان شکل بگیرد.

وی افزود: هدف ما تربیت نسلی است که ادامه دهنده اسلام ناب محمدی و در خدمت ولایت باشد و برای این هدف باید تلاش دائمی داشته باشیم.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید هدف شناسی که توسط موسسین این مجموعه گذاشته شده را جدی پیگیری کنیم و برای تحقق اهداف آنها همت جدی انجام دهیم.

بادامچیان در ادامه با تاکید بر اینکه دانش آموز امانت الهی است بیان داشت: دانش آموز بنده خدا و جانشین خدا بر روی زمین است، دانش آموز امانتی الهی است و باید بسیار مراقب بود تا خلیفه الله شود و حرکت تکاملی اش برای خدا ادامه پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: انسان متکامل باید با بصیرت و آگاه باشد. ما باید تلاش کنیم این دانش آموزان راه شهدا را بروند و برای اینکه انسانهایی همچون رجایی و باهنر به جامعه تحویل دهیم باید احساس مسئولیت کرد و در این راه کار جدی کنیم.

عضو هیات امنای موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی با تاکید بر هماهنگ سازی محیط خانه و فضای مدرسه دانش آموزان بیان داشت: اگر فرهنگ خانه و مدرسه دانش آموز مانند هم شود آنها انسانهای شایسته‌ای خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به موضوع نظم نوین جهانی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده گفت: نظم نوین جهانی ظالمین و استکبار و استعمار به هم ریخته شده است و چه کسانی باید این نظم جهانی را بسازند، این وظیفه سنگین بر عهده دانش آموزان است و برای رسالت جهانی در تحقق حکومت حضرت ولی عصر(عج) وظیفه ای سنگین دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز