خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام گواهی:

در انعکاس اخبار نباید انصاف زیر پا گذاشته شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۲۲

اگر فردی بخواهد خبری را به کسی بگوید با توجه به اعتمادی که به او دارد این کار را می کند و اگر اینگونه نباشد از گفتن آن خبر سر باز می زند بنابراین ضروریست تا مسئولین روابط عمومی در اولین گام جلب اعتماد کنند.

در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس نشست توجیهی و هماهنگی مسئولین روابط عمومی رده های سپاه حضرت محمد رسول ا…(ص) تهران بزرگ در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه این سپاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در جلسه توجیهی مسئولین روابط عمومی رده های این سپاه اولین گام برای موفقیت یک مسئول روابط عمومی را تعامل و اعتمادسازی عنوان کرد.

وی افزود: اگر فردی بخواهد خبری را به کسی بگوید با توجه به اعتمادی که به او دارد این کار را می کند و اگر اینگونه نباشد از گفتن آن خبر سر باز می زند بنابراین ضروریست تا مسئولین روابط عمومی در اولین گام جلب اعتماد کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران ادامه داد: خبرگزاری و دیگر بخش های خبری هم باید این اعتماد را جلب کنند تا مخاطبان بیشتری داشته باشند و این نکته نیز بسیار مهم است که شنونده و مخاطب باید بتواند اخبار را پردازش کند و به هر آنچه که گفته می شود اکتفا نکند.

گواهی در ادامه افزود: بعد از اعتماد سازی راز نگهدار بودن بسیار حائز اهمیت است و باید اسرار خبری را حفظ کرد و در طبقه بندی اطلاعات دقت کافی داشت زیرا اگر طبقه بندی خبری وجود نداشته باشد آن سازمان دستخوش حوادثناخوشایندی قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ بر داشتن انصاف در انتشار اخبار تاکید کرد و ادامه داد: در انعکاس اخبار باید تلاش شود تا انصاف زیر پا گذاشته نشود چون افراد در روز قیامت در قبال کلمه به کلمه از حرفهایی که گفته و منتشر می کنند باید پاسخگو باشند.

گواهی تبلیغات را نیز حائز اهمیت دانست و گفت: سعی کنید هنر تبلیغاتی داشته باشید و با فرماندهان ارتباط برقرار کنید و با اعتماد سازی از آنان کمک بگیرید و محیط پیرامونی خود را با تبلیغات محیطی خوب زیباسازی نمایید همیشه بهترین ها را برای کارهای تبلیغاتی در نظر داشته باشید. سخنران با معلومات، مداح شایسته، مجری خوب را دعوت نمایید البته نه اینکه هزینه های آن چنانی برای این دعوت ها پرداخت نمایید بلکه برعکس کسانی را دعوت کنید که خیلی به پول اهمیت ندهند و برای کار دل بسوزانند در قبال فعالیتهایی که انجام می شود از کارهای مثبت دیگران تقدیر کنید تا اعتماد سازی که نیاز هست انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در پایان تأکیدکرد: در انعکاس اخبار و برنامه های متنوع سپاه در تمامی بخش ها فعالیت کنید تا مردم از توانایی ها و خدماتی که بسیج برای عموم هموطنان فراهم می آورد مطلع شوند. همین سپاه تهران در بخش های سازندگی و عمران خدمات بسیاری را در مناطق محروم با کمک نیروهای جهادی انجام می دهد و در طول سال برای زوج های جوان نیازمند جهیزیه تهیه می کند و پزشکان با طرح های جهادی بیماران را رایگان ویزیت می نمایند ولی اخبار آن کمتر در رسانه ها دیده می شود که باید تلاش کنید این کارهای خیرخواهانه به اطلاع دیگران رسانده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز