خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق سازمان بازرسی استان تهران:

حضور ناظر و بازرس در دستگاه‌های دولتی مانع از تحقق اهداف دستگاه‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۰۷

کارهای زیادی در سازمان بازرسی انجام شده اما برای این اقدامات تبلیغی صورت نگرفته و اگر جامعه و مسئولان بدانند که چقدر عملکرد این سازمان در اصلاح روش‌ها و ارتقای سلامت اداری موثر بوده همکاری شان را بیشتر خواهند کرد.

مدیرکل سابق سازمان بازرسی استان تهران تاکید کرد: حضور ناظر و بازرس در دستگاه‌های دولتی مانع از تحقق اهداف دستگاه‌ها نیست بلکه یار و یاوری برای رسیدن به اهداف و کنار رفتن حاشیه‌ها و زوائد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی راشد در مراسم تودیع خود گفت: امر نظارت و بازرسی در وهله اول ممکن است خوشایند و میمون نباشد اما این مساله امری است که خداوند بر دوش ما گذاشته است.

وی با تشکر از همکارانش در سازمان بازرسی استان تهران اظهار داشت: رفتار و تعاملات ما برای بازرسی و تلاش برای حسن اجرای امور با همکاری مسئولان بوده و اگر کار به جای سختی می‌رسید برای برخورد با نابه هنجاری‌ها و مفاسد با همکاری مسئولان و مدیران دولتی این مساله حل می‌شد.

معاون وزیر اطلاعات تاکید کرد: آنچه قانون از ما می‌خواهد اجرای قانون و توجه به رویه‌ها و بخشنامه‌های اداری است.

راشد با بیان اینکه گاهی فکر می‌شود که نظارت مانع از رسیدن دستگاه‌ها به اهداف‌شان می‌شود یادآور شد: هدف اولیه ما این است که دستگاه‌ها به اهداف‌شان برسند و نه تنها حضور ناظر و بازرس در دستگاه‌های دولتی مانع از تحقق اهداف‌شان نیست بلکه یار و یاوری برای رسیدن به اهداف و کنار رفتن حاشیه‌ها و زوائد است.

مدیرکل سابق سازمان بازرسی استان تهران در خصوص چگونگی توجه به نیروهای انسانی در دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: باید متوجه باشیم که در کشور قانون حاکم است و امر توجه به نیروی انسانی و اقشار ضعیف دلیلی بر نابه هنجاری و قانون شکنی نیست.

وی با اشاره به زمین‌خواری در استان تهران و البرز خاطرنشان کرد: همه مسئولان کشور نسبت به این مساله توجه دارند و کارهای خوبی در این رابط صورت گرفته اما کافی نیست و نیازمند این است تا با همفکری استانداری تهران و وزارت راه و دیگر نهادهای مسئول رویه و حتی سازمان جدیدی برای مبارزه با این مساله شکل بگیرد تا منویات رهبری نیز عملی شود.

معاون وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی در سطح و کیفیت خوبی قرار گرفته است ابراز داشت: کارهای زیادی در سازمان بازرسی انجام شده اما برای این اقدامات تبلیغی صورت نگرفته و اگر جامعه و مسئولان بدانند که چقدر عملکرد این سازمان در اصلاح روش‌ها و ارتقای سلامت اداری موثر بوده همکاری شان را بیشتر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز