خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

شانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۳۶

در افتتاحیه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله هاشمی شاهرودی به تشریح مسائل داخلی و خارجی می‌پردازد و سپس رئیس سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این اجلاس سخنرانی می‌کنند.

شانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی دقایقی پیش آغاز بکار کرد.

این اجلاس همچون دوره‌های پیشین در محل قدیم مجلس شورای اسلامی درحال برگزاری است و به مدت دو روز ادامه خواهد یافت.

ریاست این دور از اجلاس رسمی مجلس خبرگان باتوجه به بیماری آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی را آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌ شاهرودی نائب رئیس اول مجلس خبرگان برعهده دارد.

در افتتاحیه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، به تشریح مهمترین مسائل داخلی و خارجی می‌پردازد و سپس چهار نفر از اعضای خبرگان هرکدام به مدت ۱۵ دقیقه نطق پیش از دستور خواهند داشت. همچنین سردار قاسم سلیمانی رئیس سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این اجلاس سخنرانی خواهند داشت.

اعضای مجلس خبرگان رهبری قرار است صبح پنجشنبه در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) حضور خواهند یافت تا با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کنند و پس از آن با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز