خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در کنگره شهدای اصناف و بازار:

دولت با صلابت و تمام قد در مقابل استکبار بایستد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۹۰

ما و بازاریان و اصناف تضمین می‌کنیم که کرانه باختری مسلح خواهد شد و حمایت امریکا تضمینی برای مسلح نشدن آن در مقابل اسرائیل نخواهد بود. ما تضمین میکنیم که به زودی رسانه‌ها خبر دهند که قایق‌های اسرائیلی در حال فرار به سوی جزایر اطراف هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما امروز نباید دم از سازش بزنیم و خواست ما از دولت این است که با صلابت و تمام قد در مقابل تمام استکبار بایستد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ سردار نقدی در همایش کنگره ده هزار شهید اصناف و بازار گفت: بازار کجا و کیدان دست کشیدن از دنیا کجا. برای ما که در مکتب علوی پرورش یافته‌ایم این موضوع چیز غریبی نیست و آنها به ما آموخته‌اند که همه چیز باید برای خدا باشد.

وی ادامه داد: این چنین موضوعی است که بازاری شکل می‌گیرد که عبادت‌گاه خداوند می‌شود و قبل از اینکه تجارت با انسان‌ها در آن وجود داشته باشد، معامله با خدا در دستور کار آن قرار دارد. این مکتب اسلام است که هر انسانی در هر قشری می‌تواند در راه کمال قرار گیرد و متعالی شود و مخصوص علما و رزمندگان نیست بلکه همه می‌توانند به اوج و کمال برسند و برجسته‌ترین شکل انسانی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: اما در این میدان و چنین مکتبی انسان‌هایی تربیت می‌شوند و پرورش می‌یابند که مجاهدان صف اول هستند و در تمام دوران انقلاب در خط مقدم بودند و این ده هزار شهید سند روشنی بر این تقدم و پیشتازی است. این شهیدان و بازاریان در کنار بزرگانی مثل شهید مطهری قرار دارند و افتخار اسلام است که می‌تواند چنین انسان‌های بزرگی را برای فداکاری پرورش دهد.

رئیس کنگره و یادواره شهدا اضافه کرد: این موضوع در بازارها و همکاری و هماهنگی با حوزه‌های عملیه تشکیل یافته و انسانهای بزرگی را تربیت کرده است.

نقدی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در سال ۸۰در دیدار با بازاریان که آنها را به لشکر مردمی اسلام و روحانیت تشبیه کردند، گفت: چنین مجموعه ارزشمندی تشکیل شده است که امروز شکر خدا فداکاری و ایثار آنها ادامه دارد و این موضوع را می‌توانیم در تقدم بازاریان و اصناف در همکاری در مسلح کردن کرانه باختری ببینیم که با این موضوع ما و بازاریان و اصناف تضمین می‌کنیم که کرانه باختری مسلح خواهد شد و حمایت امریکا تضمینی برای مسلح نشدن آن در مقابل اسرائیل نخواهد بود. ما تضمین میکنیم که به زودی رسانه‌ها خبر دهند که قایق‌های اسرائیلی در حال فرار به سوی جزایر اطراف هستند.


وی در بخش دیگر سخنان خود اشاره کرد: امروز امریکا رسواترین رژیم‌ در دنیاست و پرده از چهره جنایت‌کار آن برداشته شده و رئیس جمهور آن جرات ندارد در جامعه و داخل مردم دنیا حاضر شود.

رئیس بسیج مستضعفان گفت: ما اینجا آمده‌ایم با شهدا عهد ببندیم و آمد‌ه‌ایم بگوییم ادامه دهنده راه شما هستیم. و در راه آرزوی بزرگ شما که آزادی فلسطین بود قدم برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز میدان مبارزه تغییر کرده است، گفت: ما باید توجه داشته باشیم اگر افرادی امثال پاکزاده و امانی بودند چه کار می‌کردند و ما در آن راه قدم برداریم.

نقدی گفت: امروز مهمترین رسالت ما در حوزه فرهنگی و اقتصادی است، اقتصاد که روشن است ما باید به تولید داخلی و پاک کردن بازارهای خود از کالاهای خارجی کمک کنیم. بازارهای ما باید الگو باشند و نباید به آنهایی که در کودک‌کشی شریک هستند، کمک کنند.
وی ادامه داد: در عرصه فرهنگ، بازار به اندازه دانشگاه تاثیرگذار است. زیرا در آن فرهنگ‌سازی می‌شود. بنابراین باید به پوشش‌ها کالاها و ابزارهای فرهنگی و پیام‌های فرهنگی در این بازار توجه کنیم و در راه اعتلای الگو شدن گام برداریم.

نقدی با اشاره به سخن امام رضا(ع) در مورد اهمیت نماز ابراز کرد: این بازاریان همیشه در وقت نماز دست از کار می‌کشیدند و این نوع نماز خواندن مزد و ثواب آنها را بیشتر کرده است.

وی گفت: اگر این شهدا با این رفتار و کردار امروز بودند، در عرصه اقتصادی و فرهنگی از ما چه می‌خواستند من معتقدم که خواست آنها ایستادگی برابر ظلم و ستمگر و تحمل مشکلات بزرگ بود. ما در دوران انقلاب اسلامی بازارهایی داشتیم که ۱۳ ماه برای دفاع از انقلاب و پیروزی آن از خود گذشتگی کردند و تعطیل بودند و پیام آنها برای ما این است که نباید با کوچک‌ترین فشاری تحمل خود را از دست بدهیم و مقابل ستمگر و ظلم کوتاه بیاییم.

نقدی افزود: ما امروز نباید دم از سازش بزنیم و خواست ما از دولت این است که با صلابت و تمام قد در مقابل تمام استکبار بایستد.

وی در پایان گفت: ما امسال توقع داریم که رئیس جمهور در سازمان ملل سیلی محکمی به گوش امریکا بزند که تمام جهان صدای آن را بشنوند و همه دنیا بفهمند نظام ما مقابل ظلم می‌ایستد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز