خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل ناجا:

سپاه، پلیس و سازمان هواپیمایی سه ضلع امنیت پرواز هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۰۳

افتخار پلیس این است که با سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت هواپیمایی همکاری می کند و آماده ایم اگر پیشنهاد و نظری در مورد فعالیت ما وجود دارد به ما منتقل شود تا در همایش بعدی شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در حوزه امنیت هواپیمایی باشیم.

جانشین فرمانده کل ناجا با بیان اینکه ورود سپاه به حوزه هواپیمایی امنیت هوایی کشور را تضمین کرده است گفت: همکاری و تعامل سه ضلع تامین کننده امنیت پرواز یعنی سپاه، پلیس و سازمان هواپیمایی پروازی ایمن را برای مسافران رقم زده است.


به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ حسین اشتری در همایش ارتقاء فرهنگ خدمت رسانی در سایه امنیت پایدار که در ستاد فرماندهی حفاظت سپاه برگزار شد تصریح کرد: امروز بالاترین هدف مجموعه های دخیل در تامین امنیت پرواز ارتقاء امنیت و خدمات رسانی است و لازمه نیل به این دو محور عمده هماهنگی و همدلی بین دستگاه‌های مربوطه یعنی سپاه، پلیس و سازمان هواپیمایی است.

وی با بیان اینکه این سه سازمان باید ارتباطی تعریف شده با یکدیگر داشته باشند افزود: مهمتر از توافقات انجام شده بین این دستگاه‌ها این است که باید بپذیریم همگی یک مجموعه هستیم و هدفی مشخص داریم. سردار اشتری با تاکید بر اینکه هر چه سطح تعامل این سه سازمان بیشتر باشد بازدهی و تامین امنیت پرواز نیز افزایش خواهد یافت ادامه داد: برگزاری همایش های مشترک میان سپاه، ناجا و سازمان هواپیمایی حرکتی ارزنده است و علاوه بر ایجاد همدلی، ماموریت ها دوباره تعریف می شوند.

جانشین فرمانده کل ناجا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری امن شناخته می شود تصریح کرد: وقتی به جرایم اجتماعی و امنیتی کشورهای پیرامون می نگریم مشاهده می کنیم که جمهوری اسلامی در وضعیتی بسیار مطلوب قرار دارد. وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره درصدد توطئه علیه کشور ما هستند خاطر نشان کرد: به لطف خدا و هدایت حضرت ولی عصر(عج) و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توطئه های آنها را خنثی کردیم.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه حوزه هواپیمایی یکی از مقاصد سوء قصد دشمنان انقلاب اسلامی است اظهار داشت: مرزهای ما علاوه بر زمینی و دریایی شامل مرزهای هوایی نیز می شوند و دستگاه های دخیل در تامین امنیت پرواز مرزداران این حوزه هستند.

جانشین فرمانده کل ناجا با بیان اینکه از زمانی که سپاه به حوزه امنیت پرواز ورود پیدا کرده امنیت هوایی ایران تضمین شده است افزود: سپاه با توجه به اشراف اطلاعاتی فراوانی که دارد توطئه های حوزه امنیت پرواز را خنثی کرده است.


وی ادامه داد: برای داشتن یک سازمان چابک، انقلابی و متعهد در حوزه تامین امنیت پرواز باید علاوه بر تجهیز به جدیدترین امکانات آموزشهای لازم را نیز به نیروهای انسانی بدهیم.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل خود را در جهت خدمت رسانی به مسافران هوایی کشور اعلام می کند.

وی خاطر نشان کرد: در موسم حج نیروی انتظامی بسیار موفق عمل کرد و طبق آمار هیچ زائری از فرودگاه عربستان به دلیل حمل اقلام غیر قانونی به کشور برگردانده نشده است.

جانشین فرمانده کل ناجا با تاکید بر اینکه در کشور ما هنجارهای اسلامی حکم فرماست گفت: بعضا در فرودگاه ها دیده می شود که برخی دست به هنجارشکنی می زنند که باید با تدبیر آنها را امر به معروف و نهی از منکر کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت رسانی است افزود: فردی که از خارج وارد فرودگاه ایران می شود ابتدا با نیروهای تامین کننده امنیت پرواز و فرودگاه مواجه می شود از این رو این افراد نقش خطیری در انعکاس فرهنگ و اخلاق ایرانی دارند.


سردار اشتری در پایان گفت: افتخار پلیس این است که با سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت هواپیمایی همکاری می کنیم و آماده ایم اگر پیشنهاد و نظری در مورد فعالیت ما وجود دارد به ما منتقل شود تا در همایش بعدی شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در حوزه امنیت هواپیمایی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز