خبرگزاری کار ایران

واکنش همسر تاجزاده به اظهارات اخیر علاءالدین بروجردی

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۷۸

تاجزاده که پس از شش ماه توانستند هفته گذشته دختر و خواهر خود را ملاقات کند، اعلام کرد به هیچ وجه مایل نیست پدر و مادر و فرزندش را از پشت شیشه ملاقات کند و از طریق تلفن کابین صدایشان را بشنود و ملاقات حضوری را حق خود و خانواده‌اش دانست.

همسر مصطفی تاجزاده نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیسیون امنیت ملی واکنش نشان داد.

فخرالسادات محتشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها که به نقل از یکی از مقامات قضایی گفته بود که خانواده آقای تاجزاده برای ملاقات مشکلی ندارد و در یک سوئیت با امکانات نگهداری می‌شود، گفت: دادستان درست می‌گوید. آقای تاجزاده چند سال است در بند نسوان سابق(متادون اسبق) است که اگر کف‌خواب‌ها را در نظر نگیریم جای ۲۰ نفر است.

وی ادامه داد: امکاناتی در اختیار آقای تاجزاده است که در اختیار زندانیان دیگر نیست و به همین جهت باید به وی لطف کرده و به جای دادن امکانات، تاجزاده را به بند ۳۵۰ ببرند تا این امکانات میان ۲۰ نفر بلکه بیشتر توزیع شود و کمی از مشکلات مسئولین زندان اوین که دچار کمبود جا برای زندانیان هستند، کم شود.

همسر مصطفی تاجزاده با اشاره به قوانین سازمان‌ زندان‌ها تصریح کرد: طبق آیین‌نامه سازمان زندان‌ها، زندانی‌ها باید به تلفن عمومی و حتی تلفن همراه دسترسی داشته باشند و ملاقات کابینی با همه بستگان درجه یک و ملاقات حضوری به طور منظم باید باشد.

محتشمی‌پور افزود: آقای تاجزاده که پس از شش ماه توانستند هفته گذشته دختر و خواهر خود را ملاقات کند، اعلام کرد به هیچ وجه مایل نیست پدر و مادر و فرزندش را از پشت شیشه ملاقات کند و از طریق تلفن کابین صدایشان را بشنود و ملاقات حضوری را حق خود و خانواده‌اش دانست.

وی دلیل این امر را مشکلاتی روحی دانست که ممکن است برای خانواده همسرش ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز