خبرگزاری کار ایران

در بیانیه انجمن‌اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها مطرح شد:

محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و دعوت به اهدای خون برای مجروحان این تجاوز بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۲۴

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از تمامی اساتید، دانشجویان و عموم مردم شریف در سراسر کشور دعوت می‌نمایند تا در روز یکشنبه ۱۹ مرداد، ساعت ۱۰ صبح در پایگاه انتقال خون مرکزی تهران؛ واقع در خیابان وصال شیرازی و پایگاه‌های انتقال خون مراکز استان‌ها وشهرستان‌ها حضوریابند و با اهدای خون خود زمینه نجات جان هزاران مجروح ستمدیده غزه را فراهم سازند.

انجمن‌ اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از جامعه دانشگاهی و عموم ملت برای اهدای خون به مجروحان تجاوازات اخیر در سرزمین‌های اشغالی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهای کشور مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را نسبت به انجام جنایات جنگی رژیم جنایتکار وکودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه اعلام داشته و این اعمال تجاوزکارانه را محکوم می‌نماید. آنچه در ۲۰ روز اخیر در میان بهت و حیرت جهانیان در این سرزمین مظلوم به وقوع پیوست، یک نسل‌کشی آشکار و بی‌شرمانه بود که در مدت زمانی کوتاه در یک منطقه محدود و مملو از جمعیت، منجر به شهادت نزدیک به ۲ هزار نفر و مجروح شدن هزاران نفر از زنان وکودکان و مردم غیر نظامی و بی‌دفاع گردید.

عملیاتی که برای جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن جز ننگ و بدنامی هیچ ارمغانی به دنبال نداشت، انجام راهپیمایی‌های گسترده و مکرر در تمامی نقاط جهان توسط مردم آزادی خواه و طرفدار حقوق بشر به خوبی نشان داد که آزادیخواهان دنیا تا چه حد از این رژیم نسل‌کش تنفر داشته و این‌گونه حرکات غیر انسانی را به شدت محکوم می‌کنند. بعد از این اعلام حمایت‌ها از مردم مظلوم فلسطین، سران قدرت‌های جهانی و دبیر کل سازمان ملل مجبور به اعمال فشار به این رژیم نامشروع و غاصب درجهت عقب نشینی و پذیرش آتش بس گردیدند. اینک بعد از برقرار آرامش نسبی در منطقه آسیب دیده، نیاز به کمک‌های فوری به مجروحان برجای مانده، بیش از پیش احساس می‌شود.

در این ارتباط انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از تمامی اساتید، دانشجویان و عموم مردم شریف در سراسر کشور دعوت می‌نمایند تا در روز یکشنبه ۱۹ مرداد، ساعت ۱۰ صبح در پایگاه انتقال خون مرکزی تهران؛ واقع در خیابان وصال شیرازی و پایگاه‌های انتقال خون مراکز استان‌ها وشهرستان‌ها حضوریابند و با اهدای خون خود زمینه نجات جان هزاران مجروح ستمدیده غزه را فراهم سازند.
دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه کشور
دکتر محسن رهامی ۹۳/۰۵ / ۱۷

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز