خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

محسنی‌اژه‌ای: مقاومت تنها راه محو رژیم غاصب است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۸۸

باید در برابر این جنایتکاران ایستادگی کرد تا به طور کامل محو و نابود شوند، آنچه امروز شاهد هستیم چیزی جز ددمنشی این رژیم نیست.

سخنگوی قوه قضائیه ایستادگی در برابر ددمنشی‌ها رژیم صیهونیستی را تنها راه محو شدن این رژیم غاصب دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در پاسخ به این سوال که دلیل شقاوت گسترده رژیم اشغالگر قدس نسبت به گذشته چیست؟ گغت: آنچه در گذشته شاهد بودیم غیر از این نبوده و رژیم جعلی همواره نشان داده راهی جز کشتار نمی‌شناسد. بر هین اساس شاهد هستیم این جنایت‌ها همچنان باقی است و مجامع جهانی هم سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: باید در برابر این جنایتکاران ایستادگی کرد تا به طور کامل محو و نابود شوند، آنچه امروز شاهد هستیم چیزی جز ددمنشی این رژیم نیست.

دادستان کل کشور درخصوص زمان به پایان رسیدن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین اظهار داشت: تا زمانی که مقاومت هست آنها نیز به حملات خود ادامه می‌دهند اما امیدواریم به زودی آرمان‌های مردم فلسطین تحقق یابد.

محسنی اژه‌ای افزود: سردمداران رژیم‌های حامی حقوق بشر که امروز از جنایت غزه حمایت می‌کنند؛ روزی شرمنده مردم خودشان خواهند شد.

سخنگوی قو قضائیه در پاسخ به این سوال که غزه از آن چه کسی است؟ خاطرنشان کرد: قطعا غزه از آن فلسطینی‌هایی است که در آنجا زندگی می‌کنند و با تمام وجود در مقابل صهیونیست‌ها مقاومت نشان می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز