خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

محسن رضایی: مسلح کردن کرانه باختری درکنار غزه؛ رژیم صهیونیستی را متزلزل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۶۵

اگر اسرائیل خدایی نکرده بر غزه مسلط شود؛ به لبنان حمله می‌کند و این اتفاق کل منطقه را ناامن خواهد کرد. ما آماده‌ایم تا بگوییم امنیت سوریه عراق و فلسطین؛ امنیت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امنیت مردم فلسطین با امنیت منطقه و جمهوری اسلامی گره خورده و درصورتی‌که اسرائیل موفقیتی کسب کند؛ جنگ به لبنان و مناطق دیگر خاورمیانه انتقال پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن رضایی در حاشیه روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: امنیت منطقه و امنیت کشورهای همسایه باید تامین شود و امروز روز بسیار مهمی است چون مردم ما در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند ملت غزه و سوریه به امنیت منطقه گره خورده است.

وی با بیان اینکه امنیت غزه امنیت ایران نیز هست؛ عنوان کرد: اگر ما بخواهیم در ایران امنیت کامل داشته باشیم باید به مبارزینی کمک کنیم که به نمایندگی از همه مردم منطقه می‌جنگند و مبارزه می‌کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با مسلح کردن مردم کرانه باختری اظهار داشت: اینکه آیا مسلح کردن مردم در کرانه باختری به معنای انتفاضه سوم خواهد بود یا خیر؛ به نظر من انتفاضه سوم از دل این مقاومت شروع شده و در ماه‌ها و سال‌های آینده ادامه خواهد داشت که به امید خدا رزمندگان ما موفق شوند. قطعا این انتفاضه شروع می‌شود و به نظر من عقربه‌های معکوس عمر رژیم غاصب شروع شده است.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معنای حضور او با لباس سپاه در این راهپیمایی چیست؟ بیان کرد: با این لباس حاضر شدم تا بگویم امنیت سوریه عراق و فلسطین؛ امنیت همه منطقه است و اگر ما می‌خواهیم در ایران امنیت کامل داشته باشیم باید مقابل این حادثه که از سه سال قبل شروع شده؛ از سوریه شروع شده؛ به عراق رسیده و امروز به سمت غزه رفته است را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر اسرائیل خدایی نکرده بر غزه مسلط شود؛ به لبنان حمله می‌کند و این اتفاق کل منطقه را ناامن خواهد کرد. ما آماده‌ایم تا بگوییم امنیت سوریه عراق و فلسطین؛ امنیت ایران است و درصورتی‌که حمله‌ای به کشورم صورت بگیرد در هر سمت و مسئولیتی که باشم سلاح به دست می‌گیریم و از ملت خود دفاع می‌کنم.

رضایی درخصوص علت حضور چشمگیر مردم نسبت به سال‌های گذشته در روز قدس گفت: ‌ مردم احساس می‌کنند که بین مقاومت با امنیت ایران یک رابطه‌ای وجود دارد و تصور می‌کنند اگر اسرائیل در آنجا شکست بخورد؛ در امنیت ما موثر است. و اگر رژیم صهیونیستی در غزه، ‌ جنوب لبنان و سوریه موفق شوند طبیعتا امنیت ما نیز به خطر خواهد افتاد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درمورد نامه اخیری که به فرماندهان مقاومت نوشته و از آنان اعلام حمایت و پشتیبانی کرده است، گفت: با این نامه به دنبال روحیه دادن به فرماندهان و نیروهای مقاومت بودیم و خواستیم اعلام کنیم که ما فرماندهان دفاع مقدس نیز همه جانبه از شما حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد. همه فرماندهان دفاع مقدس آماده هستند از مقاومتی که امروز در فلسطین، سوریه و عراق است، حمایت و تجربیات خود را به انان منتقل کنند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران درخصوص پیشنهاد مقام معظم رهبری مبنی بر تسلیح کردن کرانه باختری نیز یادآور شد: همانطور که غزه مسلح شده و مقاومت می‌کند قطعا کرانه باختری را حمایت کرد. خود فلسطینی‌ها راه رساندن سلاح به کرانه باختری را بلد هستند. فلسطینی‌ها به‌طور کامل با نحوه مسلح شدن و مقاومت کردن آگاه هستند و اگر همین کارهایی که در غزه انجام داد‌ه‌اند را در کرانه باختری صورت دهند، ‌ اسرائیل کاملا متزلزل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز