خبرگزاری کار ایران

دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۲۲

تکلیف امروز همه مسلمانان، حراست از آرمان قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است. از این رو شرکت در راهپیمایی امسال با مشت‌های کوبنده، می‌تواند عزم مسلمانان در نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف را به نمایش گذارد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس از مردم جهت شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

روز قدس، روز تجلی وحدت جهان اسلام در برابر رژیم منحوسی است که سال‌هاست به مردم مظلوم فلسطین ستم می‌کند. این روز بزرگ که یادگار امام عظیم الشان ماست، امروزه به مظهر مبارزه با رژیم صهیونیستی و تجدید عهد مسلمانان برای آزادی قدس شریف تبدیل شده است. اکنون که بیش از نیم قرن از مبارزه ملت مظلوم فلسطین با چپاول‌گران صهیونیستی می‌گذرد، جان و دل امت اسلام بیش از گذشته با اهمیت مسئله قدس و لزوم تلاش برای آزادسازی آن آشنا شده است. جنایات هولناک رژیم جعلی اسرائیل در به خاک و خون کشاندن مردم بی‌دفاع غزه – بویژه کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه – در حالی صورت می‌گیرد که مجامع بین المللی و بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد و حکام عرب منطقه از اندک اقدامی برای توقف این جنایات وحشیانه و محکوم کردن رژیم متجاوزصهیونیستی خودداری می‌ورزند.

با این همه، مجاهدت جانانه رزمندگان مقاومت اسلامی در غزه و پاسخ دندان شکن آنان به رژیم صهیونیستی، به سر فصل تازه‌ای از حماسه‌های مسلمانان مبدل شده است. اکنون، موشک‌های مقاومت، قلب رژیم صهیونیستی را هدف می‌گیرد و هراس را بر مناطق صهیونیست‌نشین حاکم ساخته است. چنین است که سر‌انجام رژیم صهیونیستی وادار به عقب نشینی خواهد شد. موشک‌های مقاومت نشان داد که گنبد آهنین و امثال آن، افسانه‌ای بیش نیست و اکنون اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد.

در این میان، راهپیمایی روزقدس امسال اهمیت فراوان‌تری دارد. تکلیف امروز همه مسلمانان، حراست از آرمان قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است. از این رو شرکت در راهپیمایی امسال با مشت‌های کوبنده، می‌تواند عزم مسلمانان در نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف را به نمایش گذارد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن پاسداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرموده امام راحل(ره) به روز قدس نامگذاری شده است، همگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی این روز دعوت می‌نماید.

امید است با دعاهای امت اسلامی در این روزهای آخر ماه مبارک رمضان و حضور گسترده خود در این راهپیمائی شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز