خبرگزاری کار ایران

عارف در پاسخ به ایلنا:

عملکرد فرجی‌دانا موفقیت‌آمیز بوده است / با چهره‌های سیاسی مختلفی دیدار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۹۶

اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان باید به صورت جدی در انتخابات شرکت کنند / از اینکه کسی در این جلسه دعوت شده باشد و نیامده باشد اطلاعی ندارم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان دیدار اصلاح طلبان با رئیس جمهور را دوستانه و خوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه حضور اصلاح‌طلبان و انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان باید به صورت جدی در انتخابات شرکت کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان همچنین در خصوص ارزیابی دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور این دیدارها را دوستانه ارزیابی کرد و افزود: این دیدار که به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شد دیدار خوبی بود اما از اینکه کسی در این جلسه دعوت شده باشد و نیامده باشد اطلاعی ندارم.

عارف در ارزیابی خود از روند مذاکرات وین ۶ گفت: روند مذاکرات تا کنون مثبت بوده، این مذاکرات پیچیده است و به نظرم دوستان و همکاران ما در تیم مذاکره‌کننده به خوبی در حال فعالیت هستند و امیدوارم نتایج مورد رضایت خداوند باشد و منافع مردم ما را محقق سازد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکرات تاکنون رضایت بخش بوده یا خیر، گفت: با ایده‌آل ما خیلی فاصله دارد اما ما از واقعیت‌ها نیز آگاهی داریم و این مذاکرات بسیار پیچیده است و امیدوارم به نتیجه برسد.

وی در خصوص دیدار اخیر کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری و اعلام حمایت ایشان از دولت نیز گفت: مقام معظم رهبری در این جلسه به خوبی اعلام کردند که از این دولت حمایت می‌کنند که این امر برای موفقیت دولت بسیار موثر است و می‌توان به پشتوانه آن کارهای بسیار مهمی را انجام دهند.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه جنابعالی در فروردین ماه امسال با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، خاتمی و برخی از بزرگان جریان اصلاحات دیدار داشته اید. آیا این دیدارهای شما همچنان ادامه دارد، گفت: این دیدارها پس از عید نوروز برگزار شد و دوستانه بوده و ما با افراد مختلفی دیدار داریم.


عارف در مورد طرح منتجب‌نیا در مورد تشکیل شورای رهبری اصلاح طلبان نیز گفت: افراد مختلفی از جمله آقای مجتب نیا طرحی ارائه کرده اند که این مسائل در حال پیگیری است ولی تاکنون جلسه‌ای برگزار نشده و اگر هم برگزار شده بنده در آن شرکت نکرده‌ام.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، در خصوص استیضاح وزیر علوم با توجه به اینکه رهبری اعلام کردند تمام مقامات بلندپایه دولت مورد تایید ایشان هستند، گفت: باید اجازه دهند که دولت در چارچوب برنامه‌های خود عمل کند، تا بتواند به تعهداتی که داده جامه عمل بپوشاند.

عارف در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا، مبنی بر ارزیابی وی به عنوان یک استاد دانشگاه از عملکرد وزیر علوم اعلام کرد: عملکرد ایشان بسیار خوب و موفقیت‌آمیز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز