خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

اقتدار دریایی ایران را تا ۲۵۰۰ کیلومتری سواحل جنوب نشان داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۷۱

امروز از فرمایشات فرماندهی کل قوا در همه رسانه ها می‌توان شنید که نیروی دریایی از همان موقع به عنوان طلایه دار در سواحل کشور پیشرفت کرده است و با فرمایشات رهبری امروزه باعثشده است پیشرفت و آبادانی زیادی در منطقه توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز توانسته‌ایم امنیت را در دریای سرخ، خلیج عدن، باب‌المندب و شمال اقیانوس هند برقرار کنیم و تا حدود ۲۵۰۰ کیلومتری سواحل جنوب این اقتدار را نشان داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان هرمزگان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: امروز از فرمایشات فرماندهی کل قوا در همه رسانه ها می‌توان شنید که نیروی دریایی از همان موقع به عنوان طلایه دار در سواحل کشور پیشرفت کرده است و با فرمایشات رهبری امروزه باعثشده است پیشرفت و آبادانی زیادی در منطقه توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: با توسعه و پیشرفت در سواحل جنوب و سواحل مکران می توانیم نبض کشور را اداره کنیم و به اقتدار برسانیم.

وی ادامه داد: اقتدار، امنیت بوجود می آورد و اگر امنیت نباشد هر چه که ساخته‌ایم طی یک صبح تا ظهر از بین می رود. پس در سایه امنیت است که میتوانیم دستاوردهای کلانی در سواحل و در دریا داشته باشیم.

سیاری با بیان اینکه امروزه به لطف خدا اقتدار را در سواحل و دریا به وجود آورده‌ایم، اظهار داشت: امروز توانسته‌ایم امنیت را در دریای سرخ، خلیج عدن باب المندب و شمال اقیانوس هند برقرار کنیم و تا حدود ۲۵۰۰ کیلومتری سواحل جنوب این اقتدار را نشان داده‌ایم.

وی خطاب به کارکنان نیروی دریایی گفت: همیشه بر خود ببالید که توانسته اید امنیت را بر دریا حاکم کنید و دزدان دریایی را از کشتی های کشورمان دور و آن ها را سالم راهی مقصد کردید و امنیت کامل بوجود آمده است که کمک های زیادی در بحثاقتصادی و تجاری به کشور می کند.

سیاری در ادامه به بحثتهاجم فرهنگی پرداخت و اذعان داشت: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بی صداست و جا و مکان خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه جنگ نرم مثل موریانه عمل می کند و تمام اقشار جامعه را در بر می گیرد، افزود: جنگ نرم می تواند ۵ یا ۱۰ سال هم طول بکشد تا به نتیجه برسد و دشمن برنامه ریزی بلند مدت در این زمینه انجام داده تا به نتیجه برسد و راه مقابله با آنها اقتصاد مقاومتی می باشد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ماه مبارک رمضان تنها برای رفع تکلیف الهی نبوده و نیست اظهار داشت: افراد یک جامعه نباید از روزه داری فقط گرسنگی و تشنگی نصیب شان شود بلکه در ماه مبارک رمضان که در متون دینی(قرآن و روایات) از ماه های دیگر سال والاتر و با ارزش تر است، معارفی نهفته است که برای زندگی متعالی لازم و ضروری است.

وی افزود: ما می توانیم با توجه بیشتر به این معارف، سبک زندگی مطلوبی در زندگی شخصی و اجتماعی برگزینیم و شاهد نتایج مطلوب و ارزشمند آن باشیم.

در این محفل انس استادان همدانی و عرفانیان از قاریان بین المللی و چند تن از قاریان منطقه یکم نداجا به قرائت قرآن پرداختند.

همچنین بعد این مراسم آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و دریادار سیاری با جمعی از کودکان بی سرپرست در بهزیستی استان هرمزگان دیدار و با آنان افطار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز