خبرگزاری کار ایران

زاهد در واکنش به حملات اخیر افراطیون به اصلاح طلبان:

باید به دوستان فحاش افراطی اصولگرا تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۳۷

دولتمردان باید غروری را که در نتیجه بدست آوردن کرسی‌ها ممکن است بر آنها چیره شود کنار بگذارند و فراموش نکنند که از کجا به این جایگاه رسیده‌اند. / اصلاح طلبان کاری نکنند که باعثایجاد شکاف بین رابطه دولت و اصلاح‌طلبان و درست شدن گپ سیاسی درخصوص اصلاح‌طلبان و دولت شوند.

یک روزنامه نگار با اشاره به تلاش‌های اخیر اصولگرایان افراطی برای ایجاد شکاف میان دولت و جریان اصلاح طلبی گفت: باید به دوستان فحاش اصولگرای افراطی تسلیت گفت و از خداوند برای بازماندگان آنها طلب صبر کرد چرا که اصلاح‌طلبی یک جریان ریشه‌دار و قدرتمندی است که در انتخابات آینده مجلس هم خواهد توانست موفقیت‌های چشم گیری را کسب کنند.

فیاض زاهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حمله اخیر اصولگرایان تندرو به اصلاح طلبان اظهار کرد: شدت گرفتن این حملات نشان دهنده این واقعیت است که جریان اصلاح‌طلبی قوی‌ترین نیروی سیاسی ما در کشور است که علیرغم ادعای چند ساله اصولگرایان افراطی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان دیگر در کشور پایگاهی ندارند، توانسته‌اند پایگاه مردمی خود را حفظ کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هر روز دغدغه مخالفان اصلاح طلبان نسبت به این جریان بیشتر می‌شود، افزود: باید به دوستان فحاش اصولگرای افراطی تسلیت گفت و از خداوند برای بازماندگان آنها طلب صبر کرد چرا که اصلاح‌طلبی یک جریان ریشه دار و قدرتمندی است که در انتخابات آینده مجلس هم خواهد توانست موفقیت‌های چشم گیری را کسب کنند.

وی در رابطه با استراتژی اصولگرایان تندرو در ایجاد شکاف و اختلاف میان دولت و اصلاح طلبان نیز تصریح کرد: اینکه آنها بخواهند بین دولت و اصلاح طلبان شکاف ایجاد کنند امری طبیعی است چرا که اصلاح‌طلبان در واقع مهمترین نیروی حامی دولت کنونی محسوب می‌شوند.

زاهد در توصیه‌ای برای قوی شدن هر چه بیشتر رابطه بین دولت و اصلاح‌طلبان گفت: دولتمردان باید غروری را که در نتیجه بدست آوردن کرسی‌ها ممکن است بر آنها چیره شود کنار بگذارند و فراموش نکنند که از کجا به این جایگاه رسیده‌اند.

این روزنامه‌نگار افزود: توصیه من به اصلاح‌طلبان نیز این است که کاری نکنند که باعثایجاد شکاف بین رابطه دولت و اصلاح‌طلبان و درست شدن گپ سیاسی درخصوص اصلاح‌طلبان و دولت شوند چرا که وقتی دولتی روحانی تنها شد، افراطیون می‌توانند ضربه نهایی را برای انسداد سیاسی دولت ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز