خبرگزاری کار ایران

میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا:

استراتژی اقتدارگرایان تخریب پایگاه اجتماعی دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۸۶

اقتداگرایان به مسائل نگاه صفر و صدی دارند و خودشان را خیر مطلق می‌دانند و اصلاح‌طلبان را تکفیر می‌کنند و متاسفانه اینگونه نیز با نیروهای انقلاب روبرو می‌شوند و به آنها تهمت می‌زنند و به بهانه‌های مختلف بزرگان انقلاب را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب هدف از استراتژی اختلاف‌افکنی اقتدارگرایان را تخریب پایگاه اجتماعی دولت و ایجاد ناامیدی در جامعه دانست.

سیدمحمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حملات برخی رسانه‌های اصولگرا به اصلاح‌طلبان گفت: به نظر می‌رسد جریانی که در زمان انقلاب همراه امام خمینی نبود امروز سعی می‌کند از اصلاح‌طلبان و یاران امام خمینی انتقام بگیرد.

وی در خصوص توهین‌کنندگان به اصلاح‌طلبان اظهار داشت: این افراد نه تنها سابقه درخشانی در انقلاب و دفاع مقدس نداشتند بلکه با منش و روش امام هم هیچ آشنایی ندارند و اساس فکری‌شان عموما پادگانیستی و دگم اندیشی است و سنخیتی با رویکردهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ندارند.

معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات ادامه داد: آنها به مسائل نگاه صفر و صدی دارند و خودشان را خیر مطلق می‌دانند و اصلاح‌طلبان را تکفیر می‌کنند و متاسفانه اینگونه نیز با نیروهای انقلاب روبرو می‌شوند و به آنها تهمت می‌زنند و به بهانه‌های مختلف بزرگان انقلاب را مورد تهاجم قرار می‌دهند و اسم کارشان را دفاع از ولایت و انقلابی‌گری می‌گذارند در حالی که عملکردشان هیچ سنخیتی با حمایت از ولایت و انقلابی‌گری ندارد.

میرلوحی با بیان اینکه توهین کنندگان به اصلاح‌طلبان از اهانت به خاتمی، هاشمی و ناطق ابایی ندارند، خاطر نشان کرد: آنها بسیار تنگ‌نظر و بی‌شناسنامه‌اند و نفعشان در اختلاف‌افکنی وایجاد بحران در کشور است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص استراتژی اقتدارگرایان مبنی بر اختلاف‌افکنی میان اصلاح‌طلبان و دولت تصریح کرد: من از اصلاح‌طلبان می‌خواهم که فریب استراتژی اختلاف‌افکنی آنها را نخورند چرا که همه از نقش آقای خاتمی و اقدام ایثارگرانه آقای عارف و حمایت اصلاح‌طلبان در پیروزی آقای روحانی مطلع هستند و نیازی به بیان این واقعیت نیست.

وی هدف از استراتژی اختلاف‌افکنی اقتدارگرایان را تخریب پایگاه اجتماعی دولت و ایجاد ناامیدی در جامعه دانست و تاکید کرد: اقتدارگرایان فکر نمی‌کردند در انتخابات سال گذشته شکست بخورند و کوس رسوایی آنها بلند شود و بنابراین از هر اقدامی برای به چالش کشیدن دولت و ایجاد بحران در کشور فروگذار نخواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز