خبرگزاری کار ایران

قلی‌زاده به ایلنا خبر داد:

حزب مردم‌سالاری ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برعهده گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۰۲

لایحه احزاب موجود باقی مانده از دولت سابق و مجلس قبلی است و در دولت جدید، اندکی نسبت به قبل اتوکشیده‌تر شده اما تغییرات اساسی در آن صورت نگرفته و نمی‌تواند کارآمدی لازم برای احزاب داشته باشد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از ریاست حزب مردم‌سالاری بر دوره آتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد.

رضا قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: شب گذشته ۲ موضوع بررسی لایحه احزاب و تعیین رئیس جدید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در دستور کار شورا قرار داشت.

وی در خصوص بررسی لایحه احزاب اظهار داشت: در این باره، بحث‌های بسیاری صورت گرفت و بالاتفاق همه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نظر مساعدی نسبت به این لایحه نداشتند.

دبیرکل مجمع دانش‌آموختگان ایرانی اسلامی ادامه داد: لایحه احزاب موجود باقی مانده از دولت سابق و مجلس قبلی است و در دولت جدید، اندکی نسبت به قبل اتوکشیده‌تر شده اما تغییرات اساسی در آن صورت نگرفته و نمی‌تواند کارآمدی لازم برای احزاب داشته باشد.

قلی‌زاده با تاکید بر اینکه لایحه احزاب نسبت به قانون احزاب کنونی موارد سلبی بیشتری دارد، تصریح کرد: جمع‌بندی نهایی اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این است که تصویب نهایی لایجه احزاب نمی‌تواند به نفع تشکل‌های مدنی باشد.

وی در خصوص دستور کار دوم جلسه دیشب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیان کرد: براساس نظر رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، ریاست دوره بعدی شورا به حزب مردم‌سالاری رسید و آقای کواکبیان از جلسه بعدی ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برعهده می‌گیرد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: مسئله‌ای که در این باره وجود داشت این بود که براساس بند " ج " ماده ۱۲ اساسنامه ویرایش‌شده شورا، عضویت موازی بدون هماهنگی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ممنوع است اما حزب مردم‌سالاری با این مسئله مخالف بود و تا دیشب نیز این اساسنامه ویرایش‌شده را امضا نکرده بود ولی دیشب اساسنامه جدید را امضا کردند و قول بر رعایت این مسئله دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز