خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

هزینه اعدام شیخ‌ النمر برای عربستان بسیار سنگین خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۶۰

امیدواریم در دادگاه تجدید نظر در این حکم غیرعادلانه و تفرقه‌انگیز تجدید نظر اساسی صورت پذیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از کشوری مانند عربستان که حکامی محاسبه‌گر دارد بسیار بعید به نظر می‌رسید که برای عالم بزرگ شیعی جناب شیخ النمر حکم اعدام صادر کنند و این برای ما بسیار نگران‌کننده است.
به گزارش ایلنا، ‌ سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به صدور حکم اعدام عالم شیعی شیخ باقر النمر توسط عربستان سعودی، اظهار داشت: اخباری از عربستان می‌رسد که بسیار نگران‌کننده است.

وی افزود: از کشوری مانند عربستان که حکامی محاسبه‌گر دارد بسیار بعید به نظر می‌رسید که برای عالم بزرگ شیعی جناب شیخ النمر حکم اعدام صادر کنند و این برای ما بسیار نگران‌کننده است و از حکام کشور مسلمان و برادر که خود را خادم الحرمین الشریفین می‌نامند قابل قبول نیست که خون عالم بزرگ شیعی را بخواهند بریزند.

فیروزآبادی تأکید کرد: این خون در قلوب ده‌ها میلیون شیعه و در بین مسلمانان جهان خواهد جوشید و هزینه آن برای عربستان بسیار سنگین خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امیدواریم در دادگاه تجدید نظر در این حکم غیرعادلانه و تفرقه‌انگیز تجدید نظر اساسی صورت پذیرد.

وی افزود: علمای شیعه عامل وحدت، برادری، آرامش و حکمت در میان مسلمانان هستند و قدردانی وجود آنان مایه خیرات و برکات برای مردم وطن‌شان است.

فیروزآبادی در ادامه اظهار داشت: ما دعا می‌کنیم که شیخ النمر به سلامت باشد و مقامات سعودی از انتساب جرایم بی‌معنا به آن عالم بزرگ جلوگیری کنند. امت اسلام در آستانه ماه مبارک رمضان در انتظار اینگونه تصمیمات خداپسندانه است که فرموده‌‌اند: «الملک یبقى مع الکفر و لا یبقى مع الظلم».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز