خبرگزاری کار ایران

قلی‌زاده به ایلنا خبر داد:

برگزاری مراسم افطاری اصلاح‌طلبان در ماه رمضان در استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۶۶

در جلسه دیشب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، بررسی جزئیات طرح جرم سیاسی، متن فعالیت قانون احزاب و برگزاری همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در دستور کار این شورا قرار داشت.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تشریح جلسه دیشب این تشکل پرداخت.

رضا قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه دیشب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه دیشب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، بررسی جزئیات طرح جرم سیاسی، متن فعالیت قانون احزاب و برگزاری همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در دستور کار این شورا قرار داشت.

دبیرکل مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی با بیان اینکه در جلسه شب گذشته کلیات برگزاری همایش اصلاح‌طلبان به تصویب رسید، اظهار داشت: قرار شد در ماه رمضان در سراسر استان‌ها اصلاح‌طلبان مراسم‌های افطاری‌هایی با حضور ۲ نماینده از اعضای شورای هماهنگی برگزار کنند که زمینه را برای همایش سراسری اصلاح طلبان فراهم سازنند.

وی در خصوص زمان همایش سراسری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: زمان مد نظر ما برای برگزاری همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ۳۱ مرداد ماه است اما استان‌ها درخواست دارند تا این همایش در مهر ماه همزمان با عید غدیر برگزار شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه با اشاره به بررسی جرم سیاسی در جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یادآور شد: در جلسه دیشب به جزئیات طرح جرم سیاسی که اخیرا در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده پرداخته شد.

قلی‌زاده با بیان اینکه مقرر شد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در رابطه با طرح جرم سیاسی بیانیه‌ای صادر کند، خاطرنشان کرد: از احزاب و گروه‌های سیاسی دعوت می کنیم از این طرح استقبال کنند چرا که تاکنون در کشور ما تعریف مشخصی از جرم سیاسی صورت نگرفته است و این طرح می‌تواند منجر به تعیین و مشخص شدن خط قرمزها باشد ولو آنکه این طرح موجب محدودیت شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره بررسی لایحه قانون احزاب ابراز داشت: متن فعالیت قانون احزاب در دستور کار بررسی شورا بود اما به دلیل محدودیت زمان بررسی متن فعالیت قانون احزاب به هفته بعد موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز