خبرگزاری کار ایران

با حضور شخصیت های حوزوی؛

پیکر آیت‌الله فشارکی تشییع و به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۱۸

اقامه نماز میت بر پیکر آیت الله فشارکی توسط آیت الله مکارم شیرازی صورت گرفت / پیکر آن مرحوم در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد / مراسم بزرگداشت آن مرحوم امشب در قم برگزار می شود.

ایلنا: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله فشارکی، از علمای حوزه علمیه قم، با حضور شخصیت های حوزوی و اقشار مختلف مردم، در قم انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، پیکر آیت الله رحمت الله فشارکی از علمای قدیمی حوزه علمیه قم، شاگرد امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی بروجردی(ره) و از اساتید رهبر معظم انقلاب، صبح امروز از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و به خاک سپرده شد.

اقامه نماز میت بر پیکر آیت الله فشارکی، در حیات اصلی حرم حضرت معصومه(س) و به امامت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم انجام و سپس پیکر آن مرحوم در صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم آیت الله فشارکی، علاوه بر آیت الله مکارم شیرازی، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، شورای عالی حوزه های علمیه کشور، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجج اسلام والمسلمین فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم، ملک‌دار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، ملکا مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، اساتید و فضلای حوزه و برخی از اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند.

خاطرنشان می شود مرحوم آیت الله فشارکی چهارشنبه ۲۱ خردادماه، بر اثر ایست قلبی، در سن ۸۹ سالگی از دنیا رفت؛ مراسم بزرگداشت این مرحوم، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد امیرالمومنین(ع) قم، واقع در خیابان فاطمی(دور شهر) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز