خبرگزاری کار ایران

قزوینی در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت یازدهم به افکار عمومی احترام می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۶۸

رئیس جمهور از ابتدا، توانست کابینه قابل قبول و با درایتی انتخاب کند. تیمی منسجم که به باورها و ارزش‌های انقلاب و امام ایمان دارند و مهمترین ویژگی‌شان اعتدال و دوری از تندروی است و می‌خواهند با کار کارشناسی و علمی منافع ملی کشور را تامین کنند.

عضو ارشد مجمع نیروهای خط امام(ره) تاکید کرد: دولت یازدهم، مهمترین سرمایه‌اش افکار عمومی است و این دولت نیز به افکار عمومی احترام می‌گذارد.

حمید قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته گفت: روشن است که مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، نسبت به روندی که در هشت سال گذشته جاری بود، رضایت نداشتند و خواستار پایان بخشیدن به آن روندها بودند.

وی ادامه داد: از نظر مردم به غیر از روحانی، مابقی کاندیداهایی که در زمان رای‌گیری در انتخابات حضور داشتند، نماد ادامه وضع موجود بودند و این در حالی بود که آنها خواستار اصلاح و تغییر بودند و برای همین به آقای روحانی که با مابقی کاندیدا‌ها تفاوت‌های بسیاری داشت، رای دادند و فاصله بسیار زیادی که میان آقای روحانی و نفر دوم وجود داشت، بیانگر همین مسئله است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه گویی هنوز برخی از افراد پیام انتخابات سال گذشته را نشنیدند، اظهار کرد: این افراد، همچنان به دنبال همان مواضع متعصبانه قبلی خویشند و با لج‌بازی و عدم انعطاف نمی‌خواهند خطاهایشان را بپذیرند.

عضو ارشد مجمع نیروهای خط امام در خصوص عملکرد روحانی در طول یک سال گذشته نیز تصریح کرد: رئیس جمهور از ابتدا، توانست کابینه قابل قبول و با درایتی انتخاب کند. تیمی منسجم که به باورها و ارزش‌های انقلاب و امام ایمان دارند و مهمترین ویژگی‌شان اعتدال و دوری از تندروی است و می‌خواهند با کار کارشناسی و علمی منافع ملی کشور را تامین کنند.

قزوینی با یادآوری اینکه اداره همه نهادهای کشور در دست دولت نیست، خاطرنشان کرد: دولت در جاهایی که اختیار در دستش بوده، موفق عمل کرده که شاهد این مدعا، موفقیت در عرصه سیاست خارجی است که عملکرد بسیار درخشانی داشته است.

وی با اشاره به مشکلات کشور در طی هشت سال گذشته ادامه داد: در عرصه اقتصادی، ثبات در این عرصه ایجاد شده و دولت سعی می‌کند تا اقتصاد، از هیجان‌زدگی و شوک خارج شود و کار، تولید و اشتغال در کشور ایجاد شود. در عرصه محیط زیستی نیز اقدامات خوبی انجام شده است و در سایر بخش‌ها و عرصه‌ها نیز شاهد عملکرد قابل قبولی بوده‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت سعی دارد تا گروه‌های مردمی را در امور مشارکت دهد، تاکید کرد: دولت یازدهم، مهمترین سرمایه‌اش افکار عمومی است و این دولت نیز به افکار عمومی احترام می‌گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز