خبرگزاری کار ایران

نبی‌حبیبی:

برخی می‌خواهند انقلاب را به انحراف بکشانند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۱۸

امروز ایران در منطقه حرف اول را در قدرت می‌زند و قدرت‌های جهانی در برابر اقتدار ملت ایران زانو زده‌اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مسیر سعادت ما شریعت اسلامی است، گفت: برخی می‌خواهند با سوزن‌بانی اندیشه‌ها این مسیر را به آموزه‌های منحط مدرنیسم بکشانند و انقلاب را به انحراف بکشانند.

به گزارش ایلنا، محمد نبی حبیبی که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه سخن می‌گفت، افزود: انقلاب اسلامی و رهبری هوشمندانه امام(ره) ملت ما و بسیاری از ملت‌های جهان را برای ظهور امام زمان(عج) آماده‌تر کرد.

حبیبی با اشاره به تلاش‌های امام و مقام معظم رهبری در تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت اظهار داشت: عصر ظهور آغاز دوران حیات طیبه و حیات عقلانی انسانی است. عصر ظهور دوره احیاء کامل و کمال‌گرایی است. انقلاب اسلامی، ملت ما را وارد دوره جدیدی از عصر ظهور کرد و ما بیش از هر زمان عطر حضور امام زمان(عج) را در جامعه آرمانی خود حس می‌کنیم.

وی تاکید کرد: عصر ظهور دوران تزکیه انسان و حکمت‌آموزی است، عصر خردورزی و فهم عمیق مفاهیم حیانی است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان(عج) از زبان امام سجاد(ع) این دعا را زمزمه می‌کنیم خدایا قائم ما را برای یاری دینت و برپایی فرمانت و پاکیزگی زمین از آلودگی‌ها برانگیز و ظهورش را برسان.

وی با اظهار تألم از بیماری حضرت آیت الله مهدوی کنی و ضمن دعا برای سلامتی ایشان گفت: آیت الله مهدوی کنی یکی از چهره‌های ممتاز دینی و اخلاقی و بسیارصادق‌ انقلابی دوران ماست. او کسی است که امام(ره) در وصف او فرمود: من به ایشان ارادت داشته‌ام و دارم و خواهم داشت.

وی افزود: از خداوند بزرگ می‌خواهیم شفای عاجل برای ایشان نصیب فرماید تا همچنان مردم ما از نعمت وجود ایشان بهره‌مند باشند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد سال جاری در مرقد مطهر امام(ره) پرداخت و تصریح کرد: روشنگری‌های مقام معظم رهبری در بیست و پنجمین سالگشت ارتحال امام(ره) ویژگی‌های خاص خود را داشت.

وی ادامه داد: تکیه معظم له بر شریعت اسلامی به عنوان تضمین کننده استقلال، آزادی، عدالت و معنویت ازجمله مباحثمهم است که باید پیرامون آن تأمل بیشتری صورت گیرد. مسیر سعادت ما شریعت اسلامی است. برخی می‌خواهند با سوزن‌بانی اندیشه‌ها این مسیر را به آموزه‌های منحط مدرنیسم بکشانند و انقلاب را به انحراف بکشانند. ما همانطور که ایشان فرمودند؛ راه را نباید گم کنیم نقشه راه امام(ره) مسیر پیشرفت ما را تضمین می‌کند. ما در این مسیر وامدار هیچ اندیشه‌ای جز اندیشه نجات‌بخش امام(ره) نیستیم.

حبیبی با اشاره به رهبری مقتدرانه ربع قرن اخیر پس از رحلت امام(ره) گفت: امام خامنه ای با درایت و هوشمندی ربع قرن است که انقلاب را پس از رحلت امام(ره) در مسیر وصیت‌نامه امام راهبری می‌کنند. امروز ایران در منطقه حرف اول را در قدرت می‌زند و قدرت‌های جهانی در برابر اقتدار ملت ایران زانو زده‌اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بازخوانی فتنه در بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند هر کس در برابر رأی مشروع ملت قرار گیرد، فتنه‌گر است. لذا خیانت اهل فتنه در سال ۸۸ قابل چشم‌پوشی نیست و تا ابد فتنه‌گران به عنوان خائنان به ملت و انقلاب نامشان درتاریخ ثبت است.

وی افزود: اسلامیت و جمهوریت نظام همیشه مورد هجوم دشمنان اسلام به ویژه آمریکا بوده است ما باید فتنه‌گری‌های آمریکا و نیز توطئه‌های دشمنان را در آسیب به جمهوریت و اسلامیت نظام شناسایی و خنثی کنیم.

حبیبی با اشاره به رأی ۸۸ درصدی بشار اسد در سوریه اظهار داشت: سه سال است غرب در سرزمین سوریه با صدور تروریسم، خشونت و کشتار وحشیانه راه انداخته است. ملت سوریه در برابر این جنایات مردانه ایستادند. رأی مؤثر و مشارکت بالای مردم در انتخابات اعلام شکست توطئه‌های غرب و آمریکا و مرتجعین منطقه در سوریه بود.

وی خطاب به جریان تکفیری و وهابی بیان داشت: جریانهای تروریستی در کشورهای اسلامی که با بودجه عربستان دست به خشونت می‌زدند در خط آمریکا و اسرائیل عمل می‌کنند. ما به اینها نصیحت می‌کنیم دنیا و آخرت خود را برای منافع کفار و مشرکین به خطر نیندازید، برگردید به دامن اسلام و در برپایی پرچم لااله الا الله بر قلل رفیع جهان مشارکت نمایید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شکست عملیات داعش در سامرا افزود: به فضل الهی تروریست‌ها در هر دو جبهه نظامی و دیپلماتیک شکست سنگینی از مقاومت اسلامی خوردند اما مقاومت اسلامی باید هوشیاری خود را افزایش دهد زیرا آنچنان که رایس اعلام کرده آمریکا برای کمک به تروریستها وارد مرحله حضور مستقیم شده است که اینک در آخرین مراحل خود قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس کل بانک مرکزی به قم و رهنمودهای مراجع بیان داشت: دولت باید به رهنمودهای مشفقانه مراجع اعتنا کند. همانطور که آیت‌الله نوری همدانی فرمودند؛ عقود اسلامی در بانک‌ها نباید فقط روی کاغذ باشد.

وی بااشاره به دیدگاه‌های حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی در این دیدار گفت: آیت الله مکارم شیرازی فرمودند؛ «مردم منتظر بهبود وضعیت اقتصادی هستند» دولت باید به این انتظار مردم با برنامه‌ریزی و تدبیر مالی و اقتصادی پاسخ روشن داشته باشد. همچنین آیت الله سبحانی فرمودند؛ «درهای کشور را به روی واردات بی‌رویه ببندید» ما این موضع را تأیید و معتقدیم هر کالایی که وارد می‌شود یک فرصت شغلی در داخل کشور از بین می‌رود. دلار از کشور خارج می‌شود. ما در شرایط تحریم باید جلوی خروج دلار را بگیریم و واردات فقط پس از محاسبات دقیق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد. امیدواریم در دولت به این رهنمودها اعتنا شود. مطالبات مراجع از دولت همان مطالبات مردم است.

حبیبی مبارزه با فساد را در دولت جدید یک امر مقدس و جزو مطالبات مردم دانست و ادامه داد: دولت در امر مبارزه با فساد به ویژه فساد فرهنگی و اقتصادی نباید تردید به خود راه دهد دولت به بهانه اینکه دین دولتی را قبول نداریم نباید از مسئولیتهای حکومت در ترویج دین شانه خالی کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: نباید فراموش کرد رئیس جمهور در محضر نمایندگان ملت سوگند یاد کرده است که پاسدار مذهب رسمی کشور باشد و خود را وقف ترویج دین و اخلاق در جامعه بنماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز